Positiv graviditetstest - lidt nervøs?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
6 svar
2 synes godt om
5. februar 2014

Lululu

Hej allesammen :-).

Så opretter jeg mit første indlæg herinde :-).

Jeg testede for første gang i går, og testen var bragende positiv - jeg har regnet mig frem til, at jeg er minimum 4+1 henne nu :-).

Selvom, både min kæreste og jeg, er ovenud lykkelige for at jeg er blevet gravid (det er planlagt, dog gået UTROLIG hurtigt ... i første forsøg), kan jeg mærke, at jeg har svært ved at glæde mig for meget, da jeg er bange for at miste. Jeg synes man hører så mange triste historier. Nogle der kan nikke genkendende til det?

Vi skal til læge på mandag, og håber hun kan berolige mig lidt :-). For det er vores ønske baby .

En hilsen fra en meget glad Lululu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

M&N

Lululu skriver:

Jeg testede for første gang i går, og testen var bragende positiv - jeg har regnet mig frem til, at jeg er minimum 4+1 henne nu :-).

Selvom, både min kæreste og jeg, er ovenud lykkelige for at jeg er blevet gravid (det er planlagt, dog gået UTROLIG hurtigt ... i første forsøg), kan jeg mærke, at jeg har svært ved at glæde mig for meget, da jeg er bange for at miste. Jeg synes man hører så mange triste historier. Nogle der kan nikke genkendende til det?

Vi skal til læge på mandag, og håber hun kan berolige mig lidt :-). For det er vores ønske baby .

Kan nikke 100% genkende til din nervøsitet. Det er en følelse ALLE gravide gennemgår.
Det gør den ikke mindre ubehagelig! Tillykke med graviditeten

Hvornår har du termin?

Anmeld

5. februar 2014

Lululu

Tusind tak for svar :-). Jeg føler det er forkert at jeg ikke kan glæde mig mere, fordi angsten for at miste fylder utrolig meget lige nu. Og så er det måske heller ikke gået helt op for mig endnu :-).
TILLYKKE med din graviditet også :-). Jeg har termin omkring midt/slut oktober. Jeg har ikke været ved lægen endnu, så jeg har ikke den præcise dato. Hvad med dig? :-)

Anmeld

5. februar 2014

M&N

Lululu skriver:

Tusind tak for svar :-). Jeg føler det er forkert at jeg ikke kan glæde mig mere, fordi angsten for at miste fylder utrolig meget lige nu. Og så er det måske heller ikke gået helt op for mig endnu :-).
TILLYKKE med din graviditet også :-). Jeg har termin omkring midt/slut oktober. Jeg har ikke været ved lægen endnu, så jeg har ikke den præcise dato. Hvad med dig? :-)

Du skal nok finde glæden frem, det lover jeg dig. De første uger er rigtig svære og det kan være svært at håndtere angsten for at miste. Jeg tror først det er når man når til en vellykket NF at man kan ånde lettet op og så slappe lidt mere af (selvom man aldrig bliver helt ubekymret under graviditeten)

Tak!

Jeg har termin (indtil videre) 3. oktober.

Anmeld

5. februar 2014

Lululu

MorTilMalucca skriver:

Du skal nok finde glæden frem, det lover jeg dig. De første uger er rigtig svære og det kan være svært at håndtere angsten for at miste. Jeg tror først det er når man når til en vellykket NF at man kan ånde lettet op og så slappe lidt mere af (selvom man aldrig bliver helt ubekymret under graviditeten)

Tak!

Jeg har termin (indtil videre) 3. oktober.

Endnu engang TAK for svar :-). Og held og lykke med jeres lille spire. Kunne læse i en anden tråd, at det også er jeres ønske baby - det er fantastisk at det er lykkedes for jer. Jeg glæder mig til at følge din graviditet :-).

Anmeld

5. februar 2014

M&N

Lululu skriver:

Endnu engang TAK for svar :-). Og held og lykke med jeres lille spire. Kunne læse i en anden tråd, at det også er jeres ønske baby - det er fantastisk at det er lykkedes for jer. Jeg glæder mig til at følge din graviditet :-).

Jamen selv tak da.

Lad os følge hinanden lidt. Evt. meld dig på banen i terminsgruppen herinde - vil tro at der kommer en terminsgruppe for oktober babyerne på facebook. Jeg melder mig dog først til, efter en vellykket NF.

Ja - ønskebarn nr 2

Anmeld

5. februar 2014

Miss Church

Lululu skriver:

Stort tillykke med graviditeten! Hvor er det dejligt for jer! 

Kan godt forstå din nervøsitet. Da jeg var gravid, var jeg vildt nervøs lige frem til NF. Man læser så mange historier, så jeg var så bange for at der ikke var nogen baby.. Men der var 2 

Din nervøsitet er helt normalt. 
Men jeg tænkte.. Hvis det skal gå galt, er der højst sandsynlig en grund til det. Fx en misdannelse. Og jeg kan hverken gøre fra eller til. Så send en masse positive tanker til din lille mave Heldigvis går det jo godt langt de fleste gange. Håber du får en dejlig graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.