NF overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2014

lineog4

SDD skriver:

Stort tillykke med veloverstået nf
Dejligt at alt var fint. Fik du afvide hvor din livmoder sidder?

Forhåbentlig i maven 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2014

Babydrøm

Mariam90 skriver:

Så var NF overstået og tallen var perfekte 1:8979 for jer som forstår tallen. 

Babyen er 13+4 og har termin 9 august. 

Kunde se en lille tap men jm ville ikke udtale sig om køn fordi de ligner hinanden nu.

så at fingrene var på plads og hjertelyden var fin ca 160 i minut 

En stille og rolig baby inde i maven som laver små bevægelser. Glæder mig til at få køn at vide.

Tillykke 

Anmeld

6. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
lineog4 skriver:

Forhåbentlig i maven 

Ja det håber jeg da Hmm havde vist ikke været så vågen der. Haha. 

Anmeld

6. februar 2014

Mariam90

SDD skriver:

Det kan jeg godt forstå! Det kunne vi heller ikke

De fleste steder garanterer de fra 14+0. Jeg var selv 15+0 mest fordi der havde vi tid. Nogle(meget få) garanterer først fra 15+0. Men kig på de relevante hjemmesider Hvis du er i tvivl.

Vad har du i maven? 

Ja 15 har jeg også læst er bedst og babyen er lidt større. Men ved ikke hvilken klinik som er bedst, vil ikke scannes hos nogen amatør hehe 

Anmeld

7. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mariam90 skriver:

Vad har du i maven? 

Ja 15 har jeg også læst er bedst og babyen er lidt større. Men ved ikke hvilken klinik som er bedst, vil ikke scannes hos nogen amatør hehe 

Jeg havde skrevet hvor livmoderen sidder, men det er jo hvor moderkagen er jeg mente. Men du fangede den 

nu ved jeg ikke hvor i landet du bor. Men ellers kan du slå stedet op på trustpilot og se om andre har skrevet om det. Ofte står der lidt om de forskellige der scanner på deres egen hjemmeside og deres uddannelser mv. Blev selv scannet hos en privat jordemoder der havde mange år på bagen. 

Anmeld

7. februar 2014

Mariam90

SDD skriver:

Jeg havde skrevet hvor livmoderen sidder, men det er jo hvor moderkagen er jeg mente. Men du fangede den 

nu ved jeg ikke hvor i landet du bor. Men ellers kan du slå stedet op på trustpilot og se om andre har skrevet om det. Ofte står der lidt om de forskellige der scanner på deres egen hjemmeside og deres uddannelser mv. Blev selv scannet hos en privat jordemoder der havde mange år på bagen. 

Hehe tænkte nok at du ment moderkagen. 

Jeg har fundet en billig (350kr) med uddannet jordemodere og mange års erfaring så må jeg tage derovre næste uge 

Bor i københavn

Anmeld

7. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD

Uh spændende! Ja så har du da rig mulighed for at vælge. Der findes mange muligheder i Kbh.

Held og lykke med scanningen

Anmeld

7. februar 2014

Mariam90

SDD skriver:

Uh spændende! Ja så har du da rig mulighed for at vælge. Der findes mange muligheder i Kbh.

Held og lykke med scanningen

Tusen tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.