fandt 90 pct. udsalg i går....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
16 svar
6 synes godt om
5. februar 2014

Sisse Vinther

Men nu kan jeg ikke finde hjemmesiden igen, og jeg har kigget i historik og alle andre steder. Øv!

Men jeg har sådan brug for noget nyt tøj til når baby er ude. Problemet er at jeg er lidt af en fedterøv -så kender I nogle gode steder at handle billigt tøj på nettet? Uden at skulle betale told osv. hvis det er fra udlandet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Glad Giraf

Sisse Vinther skriver:

Men nu kan jeg ikke finde hjemmesiden igen, og jeg har kigget i historik og alle andre steder. Øv!

Men jeg har sådan brug for noget nyt tøj til når baby er ude. Problemet er at jeg er lidt af en fedterøv -så kender I nogle gode steder at handle billigt tøj på nettet? Uden at skulle betale told osv. hvis det er fra udlandet.

Hvis du finder siden giver du lige besked, ikk?

Anmeld

5. februar 2014

Sisse Vinther

Glad Giraf skriver:

Hvis du finder siden giver du lige besked, ikk?

Haha, jo det skal jeg! Roder stadig rundt i historikken i håb om at finde det. Der var bukser til 50 kr. pr. par

Dumt jeg ikke gemte den...

Anmeld

5. februar 2014

Glad Giraf

Sisse Vinther skriver:

Haha, jo det skal jeg! Roder stadig rundt i historikken i håb om at finde det. Der var bukser til 50 kr. pr. par

Dumt jeg ikke gemte den...

Ja okay, det kan man jo ikke tillade sig IKKE at købe

Er selv ret sparsommeligere når det kommer til tøj (vi er også to studerende med barn så det er nødvendigt) men med sådan nogle priser kan man da få frisket lidt op i gaderoben uden at blive ruineret

Anmeld

5. februar 2014

Sisse Vinther

Ja okay, det kan man jo ikke tillade sig IKKE at købe

Er selv ret sparsommeligere når det kommer til tøj (vi er også to studerende med barn så det er nødvendigt) men med sådan nogle priser kan man da få frisket lidt op i gaderoben uden at blive ruineret

Ja, det var jo det jeg tænkte. Og havde fået bikset en varekurv sammen på 6-7 stykker tøj for under 200,- ialt

MÅ finde den side igen!

Anmeld

5. februar 2014

Zelinasmor

Sisse Vinther skriver:

Kan det være denne?

http://xn--lleblle-lxae.dk/?id=582492&catalogue_selected=305849_33143

Anmeld

5. februar 2014

Sisse Vinther

Zelinasmor skriver:

Kan det være denne?

http://xn--lleblle-lxae.dk/?id=582492&catalogue_selected=305849_33143

Nej, det var tøj til damer.
Har rigeligt med børnetøj, men har ikke så meget tøj selv, da jeg ikke rigtig har købt noget de sidste 4-5 år.

Anmeld

5. februar 2014

Giraffen

bimbambaby.dk ? elsker den side

Haha ok troede det var babytøj sorry

Anmeld

5. februar 2014

Sisse Vinther

Giraffen skriver:

bimbambaby.dk ? elsker den side

Haha ok troede det var babytøj sorry

Du skal skam ikke undskylde...
Og nej.. mener faktisk det starter med m.

Det er da helt tosset, nu har jeg i 2 timer ledt efter den side...

Anmeld

5. februar 2014

Giraffen

Sisse Vinther skriver:

Du skal skam ikke undskylde...
Og nej.. mener faktisk det starter med m.

Det er da helt tosset, nu har jeg i 2 timer ledt efter den side...

det er skørt at den er forsvundet fra din historik, kan du ikke søge lidt rundt derinde og se om den dukker frem?
det ka godt hedde noget skørt hvis du fx har fundet den via google eller google billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.