hold op det længe siden jeg har været her. sidst var Betinna 9mdr og var kommet i pleje. Gud fri mig vel det har været nogen hårde år. Betinna er fortsat i pleje. hun ser sin far 2 timer hver 4. uge jeg har hende når hun kan holde til det men ca. 2 gange i ugen. Betinna er kommet i pleje da hun ik var helt lige som andre børn, hun udvikler sig ikke som hun skal desværre men det blev jeg klar over allerede da hun var 8 uger. i dag er Betinna 2,5år og trives fint, hun er nogenlunde med i udviklingen, men på det følelsesmæssigt er hun dog meget bagefter. samt skal alting være som det plejer. et gardin må ik vende forkert så hendes dag ødelagt. vi håber at hun med tiden vokser fra disse problemer men det med at alt skal være som det plejer og der må ik ske for mange forandringer af gangen forsvinder nok aldrig. men fra at se hende en gang om ugen har jeg hende nu os hjemme på weekend så det rigtig dejligt.
det var lidt nyt her fra og i skal da selvfølgelig os ha et billede af prinsessen.... mange knus Her fra
håber i andre har det godt....
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld