Gravid 14+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Mariam90

SDD skriver:

Ja jeg tænker du får lidt svar i morgen.
Jo tak ja vi var til kønsscanning 15+0 som viste en lille pige
Giv endelig en Update

Nåå hvor nuttet med pige Vil også ha pige hvis jeg måtte vælge hehe tillykke med pigen ihvertfald håber du får en nem fødsel.

Jeg skal nok ligge billeder op imorgen hvis jeg får nogle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Mor Christa

Mariam90 skriver:

Nå hehe tak for svar

Jeg har også hørt mange som mærker babyen tidligere anden graviditet det er jo dejligt.

Må håbe at det er baby jeg kan mærke derinde hehe

Hvis det er babyen så ved du det med sikkerhed om et par uge rhvert fald Det er så hyggeligt med de små spæde spark. Indtil de bliver så store at det gør ondt  
Bølle babyer!

Anmeld

4. februar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Mariam90 skriver:

Nåå hvor nuttet med pige Vil også ha pige hvis jeg måtte vælge hehe tillykke med pigen ihvertfald håber du får en nem fødsel.

Jeg skal nok ligge billeder op imorgen hvis jeg får nogle 

Ja tak det håber jeg også på! Jo mere jeg hører om fødsler jo mere bange bliver jeg! Og i lige måde, alle fortjener en nem fødsel

Anmeld

4. februar 2014

VIPpigen

Det er ikke baby helt oppe ved navlen endnu, men den kan rumstere længere nede... Nu er jeg gravid 2 gang, så jeg har mærket liv i snart 14 dage, og jeg er 14+5 i dag. Så sent som i dag kunne jeg tydligt mærke den bette sparkede stille i maven, men det sad et stykke under navlen.

Det kan være svært at skelne tarmbevægelser, i starten fra baby. Men når du først mærker baby er du ikke i tvivl.

Held og lykke i morgen. Kan huske din tidlige scanning ikke passede med din udregnede termin, så er spændt på hvornår din termin falder i morgen... Virkede kiwi forresten på din mave??

Anmeld

4. februar 2014

lineog4

Umiddelbart ville jeg sige nej fordi det er ved navlen. Har selv mærket mine så tidligt (dog ikke første gang) men det var helt nede ved lysken

Anmeld

4. februar 2014

Mariam90

VIPpigen skriver:

Det er ikke baby helt oppe ved navlen endnu, men den kan rumstere længere nede... Nu er jeg gravid 2 gang, så jeg har mærket liv i snart 14 dage, og jeg er 14+5 i dag. Så sent som i dag kunne jeg tydligt mærke den bette sparkede stille i maven, men det sad et stykke under navlen.

Det kan være svært at skelne tarmbevægelser, i starten fra baby. Men når du først mærker baby er du ikke i tvivl.

Held og lykke i morgen. Kan huske din tidlige scanning ikke passede med din udregnede termin, så er spændt på hvornår din termin falder i morgen... Virkede kiwi forresten på din mave??

Ja det må jo være mine tarmen som er begyndt at arbejde hehe jeg spiser 3 kiwi om dagen og startet med movicol (chokolade smag) blandet med kakao i nogle dage. 

Det går bedre med maven nu heldigvis 

Nå hvor sødt at du kan mærke den vil også snart kunde mærke  

Tusen tak ja så må jeg få presic termin og hvor langt henne jeg er osv  Kommer med update

Anmeld

4. februar 2014

Mariam90

lineog4 skriver:

Umiddelbart ville jeg sige nej fordi det er ved navlen. Har selv mærket mine så tidligt (dog ikke første gang) men det var helt nede ved lysken

Ja man bliver klogere med tiden, man vil så gerne mærke så tror man alt er baby haha må have tålmodighed  

Anmeld

5. februar 2014

justagirl

Mariam90 skriver:

Jeg ved det ikke hehe fik tiden gennem nettet. Tror det er fint nok, så er babyen større og måske hvis de gider kigge mellem benene på babyen og se hvad der gemmer sig. 

Hvornår kunde du først mærke din baby i maven? 

mener bare hvis der er noget galt med baby er du over abortgrænsen? er ikke sikker.

16 af kunne jeg mærke små smølfe spark under navlen og længere ned.. baby gør det stadig en gang i mellem så ved nu at det var hende ..

- spark kunne jeg først mærke i uge 17-19 stykker.. men fra uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.