Sur ked og vred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. februar 2014

Anonym trådstarter

Jeg har været så vred og ked af det, efter et dårligt møde på kommunen i går. Endte med ok plan indtil barsel, men måden mødet foregik på, gør mig så vred.

Ovenpå en rigtig lorte dag, stod jeg op i morges, og far og lillepigen blev hjemme (hun er syg fra dagplejen) kørte jeg med min søn i børnehave, da han er igang med indkøring. Får handlet og vi kommer hjem. Jeg får ordnet en masse omkring gårsdagens møde, og trænger bare sådan til at der er lidt fokus omkring, ankomst af lillebror om 5 mdr. Vi mangler ikke meget da vi jo har, men evt lidt nyt tøj, ikke meget, et sæt babyalarmer, og så ville jeg gerne have ny barnevogn.

Vi sidder og slapper af og mande. Vil ikke engang tage stilling til ny barnevogn, ville gerne snakke økonomi, vi har flere andre ting af de større vi skal ha puttet ind og sparet op til, og manden virker totalt afvisende. Gider ikke rigtig snakke navn og hjælpe sin far, som er her for at lave nogle ting, gør han heller ikke. Sidder bare og spiller sønnens spil på tablet

Ved ik om jeg er hormonella, men så træt af han bare er så skide fraværende og når der endelig er tid er det pc eller tablet der fanger interesse

Øv så bliver man bare ærgelig over jeg bruger en masse energi på at overraske ham på vores bryllupsdag.

Øv surt opstød herfra
Lyst til at putte mig ind under dynen og tage en time på øjet, til ungerne vågner fra deres lur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.