Få barn under pædagoguddannelsen... Erfaring søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. februar 2014

Glad Giraf

Hej...
Jeg er netop startet 2. Semester på pædagogseminariet, min kæreste og jeg har i forvejen en datter på 2,3 år og for at der ikke skal blive for langt mellem nr et og to snakker vi om at starte pb2 til slut sommer/efteråret...

Vil bare høre, er der nogen måde man kan blive gravid osv uden at gå et semester om eller hvad man siger?

Det er selvfølgeligt planen at far tager en del af barslen... Vil bare så nødigt gå om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Dem jeg/vi kender der læser på seminariet, har genoptaget studiet hvor de slap. Men nej, man kan selvlgelig ikk starte midt i et semester, så man vil nok skulle starte forfra på det semester man er nået til  

Anmeld

4. februar 2014

Glad Giraf

Mor11 skriver:

Dem jeg/vi kender der læser på seminariet, har genoptaget studiet hvor de slap. Men nej, man kan selvlgelig ikk starte midt i et semester, så man vil nok skulle starte forfra på det semester man er nået til  

Jeg mener om man evt kan følge sin klasse? Ved selvstudie og gå i skole et par dage om ugen, måske med bebs synes bare jeg ser en del på skolen med meget små børn

Anmeld

4. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Glad Giraf skriver:

Jeg mener om man evt kan følge sin klasse? Ved selvstudie og gå i skole et par dage om ugen, måske med bebs synes bare jeg ser en del på skolen med meget små børn

Jo, på nogen af semestrene er det jo meget selvstudie/opgaveskrivning og dér vil man jo kunne tilpasse det som man vil, men det er nok rimelig krævende. Og hvis det er en gruppeopgave skal de andre jo også være afklaret med at du måske er mere begrænset ift lige at tage en skrivedag sammen eller lign. 

på min kærestes hold, er der en med en baby på 5mdr, hun har været med under forløbet med 1.års prøven nu her, for at få den ud af verden. De andre starter så i praktik i denne uge, men der udskyder hun til sommer. Så hun kommer ikke til at følges med holdet, men hun skal heller ikke tage noget forfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.