Vågner om natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
3 svar
1 synes godt om
4. februar 2014

Sabone

Andreas er begyndt at vågne flere gange om natten igen. 

Han har kunne sove fra 19.30 til 5 og så fået en flaske og derefter sovet videre til kl. 8..

Nu vågner han ved 2-tiden og igen ved 5-tiden.. 

Han bliver 4 måneder på søndag, men fordi han er født 4 uger for tidligt, skal vi vente med grød og mos. Han får 180 ml. ad gangen.. 

Hvad kan jeg gøre? 

Overvejer kiropraktor eller kraniosakral terapi, men ved det ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

L&V

Sabone skriver:

Han har kunne sove fra 19.30 til 5 og så fået en flaske og derefter sovet videre til kl. 8..

Han bliver 4 måneder på søndag, men fordi han er født 4 uger for tidligt, skal vi vente med grød og mos. Han får 180 ml. ad gangen.. 

Hvad kan jeg gøre? 

Det er helt normalt.. Vores datter sov igennem fra hun var 3 måneder og nu hvor hun er 2½ vågner hun stort set hver nat og har gjord det i 1år nu.. Så man kan ikke regne med at dse bliver ved bare fordi de har gjord det

Der er os et appetit spring ved 4 måneder så det ska man os tage højde for..

Anmeld

4. februar 2014

lineog4

Jeg troede også jeg havde fået verdens nemmeste barn da min datter omkring 1 mnd gammel sov igennem (fra 19-5) men jeg skulle blive slemt overrasket. En måned efter hed det hver 3. Time og ja fik min første nattesøvn da hun var halvanden  Håber ikke det bliver det samme for dig, men de små pus skifter rytme igen og igen - det værste er næsten når det går fra paradis til søvntortur

Anmeld

4. februar 2014

Trekløver(:

Sabone skriver:

Hvad kan jeg gøre? 

Det er helt normalt børn vågner om natten, og han er jo kun 4 måneder. Min datter på 6 måneder vågner også 2 gange om natten som regel og skal have flaske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.