update igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
B&J skriver:

den røde passer bare så godt til dig og den giver lige et skup mere på vejen til man får en flot talje og dit bryst får et push forhold til den sorte det er bare mere en streg form

Enig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2014

Kay

Elbæk skriver:

HELT klart den sorte! Den sidder bare helt fantastisk på dig, og du ser glad og tilfreds ud i den! 

ja der er bare allerede ved ankomst gået nogle pallietter fra... så den skal retur lige meget hvad... men det er nok sådan at jeg beder dem sende en ny af dem uden fejl  

Anmeld

13. februar 2014

Pigent

Kay skriver:

Har fået 3 kjoler hjem... Den 1 sider alt for tæt...

Men kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg sys om de 2 andre...

Undskylde rodet i baggrunden men vi har lige fået vare hjem fra nemlig meget senere end aftalt imens jeg var igang med at prøve

De er flotte begge to
Har stemt på den sorte

Anmeld

13. februar 2014

M (:

Kay skriver:

Undskylde rodet i baggrunden men vi har lige fået vare hjem fra nemlig meget senere end aftalt imens jeg var igang med at prøve

Den sorte (: 

Anmeld

13. februar 2014

Ayasmor

Kay skriver:

Jeg har svaret kjole nr. 2. Synes faktisk, at den røde også er rigtig flot til og og sidder flot på brystet, men den sorte kjole falder bare meget pænere på dig og passer bedre til din kropsfacon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.