Hvilken barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
9 svar
1 synes godt om
3. februar 2014

Anonym trådstarter

Hej de damer. 

Jeg er lidt i tvivl om hvilken barnevogn vi skal vælge?! 

Står og svinger lidt mellem en Emmaljunga Big Star Surpreme eller en Odder Zip?! 

Vil gerne hører hvad jeres erfaringer er og hvad det er godt og skidt/ fordele og ulemper med disse to. 

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

tarkoflen

Jeg elsker vores Odder zipp, den der lynlås ned igennem overlæderet er fantastisk! Den kan klappes rigtig meget sammen, da kassen og kan klappes sammen og den er god at køre med. Min kæreste er lidt træt af, at vi ikke har lufthjul, men dem valgte vi fra, da de eftersigende kunne ruste, og vi er ikke gode til at vedligeholde sådan noget

Nettet nedenunder til indkøb, holder meget bedre end det på emaljunga, i hvert fald det, der er på min venindes vogn. Der er en måned imellem vores piger, og hendes hænger rigtig meget. Man kan ikke se på vores, at det er brugt

Anmeld

3. februar 2014

Mom2

Hej de damer. 

Står og svinger lidt mellem en Emmaljunga Big Star Surpreme eller en Odder Zip?! 

Vil gerne hører hvad jeres erfaringer er og hvad det er godt og skidt/ fordele og ulemper med disse to. 

På forhånd tak

Vi endte med at vælge Emmaljunga, da jeg synes det var lækkert med udluftningen i bunden af kassen + den er bedre polstret i hovedenden end Odder vognene er og så er jeg bare mest til deres design af vogne.
Vi har med luft hjul og har ikke været forsigtige med at slæbe den med ud i div. terræn (vi er FDF'er og kommer godt omkring) og den er ikke punkteret Der er bedre komfort i lufthjulene, det var grunden til vi valgte luft i stedet for punkterfri.
Indkøbskurven er herhjemme tit blevet fyldt med tunge indkøb og det kan man på ingen måde se

De nye vogne fra Emmaljunga har integreret myggenet og skyggesejl i kalechen og det er rigtig lækkert

Og ja Emmaljunga kan godt komme til at hænge, men det er hvis man f.eks. kommer tunge indkøbsposer i enden af den, det er den ikke lavet til.

Anmeld

3. februar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

Hej de damer. 

På forhånd tak

Vi har også Odder zip. Og kan kun tale godt om den
Den er nem at klappe sammen, vejer ikke så meget, der er god plads i den, lynlåsen er GENIAL, ja. Den er bare god!

Anmeld

3. februar 2014

Lukas&Liam<3

Jeg ville helt sikkert købe en odder hvis jeg var dig

Anmeld

4. februar 2014

sulo

Vi stod med samme valg og valgte odder Zip med lufthjul og det er ikke fortrudt

Der var flere grunde, odderen har ekstra understøtning i stellet under bagenden af kassen der gør at den er testet til at kan holde til 35 kg og gør den mere egnet en Emmajungen til at bære søskende sæde, Emmajungen er kun testet til 20 kg.

Men den største fordel er, at vi har en lille bil og når man tager hjulene at odder stellet sidder "metalstængerne" (kan ikke husket navnet) på hjulene i stedet for stellet, hvilket nedsætter ridse fare på bilen markant, plus at den fylder et par cm mindre end Emmajungen i højden, sammenpakket i bilen.

Hørte godt nok at selve kassen kunne klappes sammen også, men fik det ikke demonstreret og har ind til vidre ikke haft brug for det.

Anmeld

4. februar 2014

(august)

ODDER ZIP!!!!

Venter barn nr 3 og det kan ikke ses den har været brugt til to børn...glæder mig til at få den frem igen.

Helt klart det bedste køb vi gjorde.

Anmeld

4. februar 2014

C8

Anonym skriver:

Hej de damer. 

På forhånd tak

Vi har den her: http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/klapvogne/baby-jogger-city-elite/c-23/c-141/p -9480
Bedste køb nogensinde!
Tjek den her video ud og du er solgt: http://m.youtube.com/watch?v=LPp35jmQ5V0

Anmeld

4. februar 2014

JH12

Vi har Odder, og jeg ELSKER den! Har snart haft den i 2 år, og man kan nærmest ikke se den er blevet brugt..

Anmeld

4. februar 2014

lille-trold

Odder Zip

Vi er bare så glad for vores. Kan slet ikke ses den har været brugt til 2 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.