Hejsa - (nr.4)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.893 visninger
4 svar
3 synes godt om
3. februar 2014

Dagdrømmeren

Hej med jer!

Jeg er en "pige" på 36 og min mand og jeg er så småt gået i gang med at lave nr.4. Vi har allerede 3 skønne unger på hhv. 4, 7 og 10. Det er lidt syret synes jeg, men alligevel virker det bare som en ekstra luksus at få en mere. Som en anden beskriver det - det er toppen på kransekagen.

Vi har bilen til det og pladsen i huset er også ok. Der skal lige rokeres lidt rundt.

Men når vi nævner emnet for vores store pige, så er hun ikke så positiv. Har I andre snakket med jeres store børn inden i tog beslutningen? Min mand og jeg er helt enige om, at det er vores beslutning og at vores datter nok skal blive glad for hendes bror eller søster når denne kommer. Der sker så mange ting nu i hendes alder og det kommer ikke til at gå ud over hende - tværdig mod tænker jeg måske at gå på deltid og være mere sammen med børnene, når jeg er færdig med min barsel. Men nu må vi se.

Glæder mig til at følge denne gruppe lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Tvebakken

Dagdrømmeren skriver:

Hej med jer!

Jeg er en "pige" på 36 og min mand og jeg er så småt gået i gang med at lave nr.4. Vi har allerede 3 skønne unger på hhv. 4, 7 og 10. Det er lidt syret synes jeg, men alligevel virker det bare som en ekstra luksus at få en mere. Som en anden beskriver det - det er toppen på kransekagen.

Vi har bilen til det og pladsen i huset er også ok. Der skal lige rokeres lidt rundt.

Men når vi nævner emnet for vores store pige, så er hun ikke så positiv. Har I andre snakket med jeres store børn inden i tog beslutningen? Min mand og jeg er helt enige om, at det er vores beslutning og at vores datter nok skal blive glad for hendes bror eller søster når denne kommer. Der sker så mange ting nu i hendes alder og det kommer ikke til at gå ud over hende - tværdig mod tænker jeg måske at gå på deltid og være mere sammen med børnene, når jeg er færdig med min barsel. Men nu må vi se.

Hej,

Jeg venter nr. 4, er 33 (når at blive 34 inden), og har 3 piger på hhv 1,5 - 7,5 - 9,5.

Hos os har det faktisk været de store, især den største, der har plaget om en mere i familien i lang tid - og da de fik at vide, der var en p vej, blev de bare ellevilde!

Vi har en bil med ekstra sæder, så det går fint.
Pladsen i huset er lidt hip som hap, vi har ikke flere værelser, så der skal deles, men det er så sådan, det må være.

Held og lykke med jeres projekt!

Anmeld

3. februar 2014

hekran

Hej og velkommen!
Vi fik vores firer i august og havde der børn på 5, 4 og 2 år, så deres alder taget i betragtning har de ikke haft så meget indflydelse på situationen. Det har nærmere været normalt at blive storebror/søster, når man nærmer sig 1.
Vores børn er utrolig glade for lillebror og jeg vil sige, at jeg synes det er fantastisk at se, hvordan især de to store er omsorgsfulde og ansvarsbevidste. Det har vi ikke set før, da de har været små.
Lykken er 4 glade børn!

Anmeld

4. februar 2014

EAF

Dagdrømmeren skriver:

Hej med jer!

Min mor har 5 og jeg er andenældst - blev aldrig spurgt, hun slukkede bare altid tv'et og fortalte os at hun nu var gravid igen - (det er en intern joke nu hver gang hun siger: Jeg har noget jeg skal fortælle jer) Og så selvom at hun er 60+  

Jeg kan huske jeg heller ikke reagerede helt positivt da hun fortalte om vores efternøler bror, men lærte jo hurtigt at elske ham med hud og hår. Han er i begyndelsen af 20erne nu og jeg er i 30erne. Det skal nok gå 

Anmeld

4. februar 2014

lille-trold

Dagdrømmeren skriver:

Hej med jer!

Uhh det lyder næsten som vores familie - vi har også 3 børn på henholdsvis 11-7-3 og er også igang med en toppen af kransekagen. Der skal også rokeres lidt rundt mht værelserne og bilen skal skiftes men mon ikke vi når det. Jeg glæder mig til at kunne fortælle vores 3 børn at vi skal have en mere, ved de 2 små vil blive ellevilde da de tit spørger om vi ikke skal have en mere :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.