hej alle. af hensyn til dp mor og os er jeg anonym.
dette er som sådan ikke et problem. men som førstegangs mor i denne her institutions verden er jeg lidt i vildrede..
min søn er lige startet i dp og det går suuuper godt!!..
jeg har pt ikke noget fast arbejde men har dog noget 2-3 gange om ugen hvor jeg møder kl 8..de dage bliver han så afleveret omkring halv 8. og bliver vækket halv 7..
de dage jeg har fri ser jeg så ingen grund til at han skal være der fra halv otte til tre. nærmere 9-3. hvor vi står op kl 8..(vi kan godt sove længe;p)
sagde så til dp mor i dag at i morgen kom han først kl 9 da vi begge var hjemme.. hertil svare hun om jeg så godt kan nå at give ham formiddags lur.. de har planer om at skal i lege stue..(tænker her, dog inde i mig selv nej vi skal jo sove længe

hihi

.. ender med at sige: ej så kommer vi halv 8
men fremadrettet..de dage vi er hjemme. der syntes jeg da ikke vi skal op kvart over 6 for at han bliver afleveret halv 8 og er træt til kl. 9-9.30 og kan sove formiddags lur deroppe..inden dp start der kunne vi jo snilt sove til kl 8 også sov han til middag..
så de dage han kommer kl 9 springer han vel bare formiddagsluren over..
er jeg helt galt på den?:s..altså jeg har jo ikke haft med sådanne noget her at gøre før. men jeg tænker da at så længe jeg går hjemme eller bare generelt kan vi ligeså godt nyde når vi begge har fri og kan aflevere senere og give ham korte dage.. skal jeg indordne mig efter deres tider??
håber i forstår
Anmeld