Hjææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
11 svar
0 synes godt om
3. februar 2014

Anonym trådstarter

Har virkelig brug for et godt råd. Jeg er gravid i uge 6+5 og jeg har det simpelthen så dårligt, kan intet holde i mig. Med lidt held går det lige med at holde lidt i mig mellem 11 og 14 og derefter kommer det bare op igen. Kan næsten ikke hænge samme . Nogle gode råd? Det var slet ikke så slemt i min sidste graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

...,

Ved mig hjalp absolut ingenting, jeg blev dog ved med at spise det jeg havde lyst til, og drak kakao..
Men har desværre ingen mirakelkur, jeg kastede også op flere gange i løbet af dagen og havde kvalme konstant! i 5 1/2mdr.. Får det stadig dårligt engang i mellem og er nu 37+2 kakao og Hvidt brød har været det jeg ku holde i mig bedst..

Anmeld

3. februar 2014

janne1986

Engang ku man få ingefær tabletter, det er dog ikke godt har man fundet ud af? Så hvas med mad med ingefær i?

Anmeld

3. februar 2014

M&N

Anonym skriver:

Har virkelig brug for et godt råd. Jeg er gravid i uge 6+5 og jeg har det simpelthen så dårligt, kan intet holde i mig. Med lidt held går det lige med at holde lidt i mig mellem 11 og 14 og derefter kommer det bare op igen. Kan næsten ikke hænge samme . Nogle gode råd? Det var slet ikke så slemt i min sidste graviditet.

Seaband, sodavandsis, danskvand (tror det eller ej ) hjalp mig!
Havde selv kvalme fra uge 6 til uge 14!

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Seaband, sodavandsis, danskvand (tror det eller ej ) hjalp mig!
Havde selv kvalme fra uge 6 til uge 14!

Seaband virker ikke på mig. Sodavandsis skulle jeg måske prøve. Brus kan jeg ikke have.

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

Februar-Baby<3 skriver:

Ved mig hjalp absolut ingenting, jeg blev dog ved med at spise det jeg havde lyst til, og drak kakao..
Men har desværre ingen mirakelkur, jeg kastede også op flere gange i løbet af dagen og havde kvalme konstant! i 5 1/2mdr.. Får det stadig dårligt engang i mellem og er nu 37+2 kakao og Hvidt brød har været det jeg ku holde i mig bedst..

Der findes absolut intet jeg kan holde nede i disse dage. Har prøvet alt det der hjalp mig sidst.

Anmeld

3. februar 2014

M&N

Anonym skriver:

Seaband virker ikke på mig. Sodavandsis skulle jeg måske prøve. Brus kan jeg ikke have.

Sodavandsis hjalp rigtig meget eller bare generelt is Jeg spiste ikke hakket kød i 6 måneder. Min stakkels kæreste fik ikke aftensmad i al den tid kvalmen stod på!

Anmeld

3. februar 2014

Mie89

Anonym skriver:

Her hjalp seabands, cola og mange meget små måltider ! 

Anmeld

3. februar 2014

Tulipan

Anonym skriver:

Jeg havde rigtig god gavn af at gå og småspise nødder og rosiner. Men det var mest i slutningen af min kvalmeperiode, i 2. trimester
I starten var det kun cola der hjalp. Men hvis du ikke er til brus er det jo svært.
Prøv med forskellige slags frugt, tørret eller frisk

Anmeld

4. februar 2014

Anonym trådstarter

MorTilMalucca skriver:

Sodavandsis hjalp rigtig meget eller bare generelt is Jeg spiste ikke hakket kød i 6 måneder. Min stakkels kæreste fik ikke aftensmad i al den tid kvalmen stod på!

Puha kunne heller ikke spise kød i flere uger i sidste graviditet.
Spiser og drikker en masse vand, men det kommer bare op igen for det meste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.