Rixer skriver:
Det ved jeg faktisk ikke, synes det er meget interessant og se på hvilken glæde det kan bringe hos den unge..
Det er bare den her uge jeg skal have fundet ud af hvad mit emne kan være også skal jeg som står fremvise det for censor og lærer..
Andet emne jeg har tænkt på det er de unges sprog i ungdomsklubben, hvordan jeg som pædagog kan arbejde med de unges sprog..
For det første - vil du have, jeg skal se, hvad du svarer - så bliver du nødt til at citere mine indlæg - ellers ser jeg jo ikke, du svarer på mine svar.
For det andet - du må jo have haft en eller anden ide om, hvordan du kunne inddrage dig selv som pædagog ift computerspil?
Du bliver nødt til at finde ud af, hvad det er for nogle problemstillinger/roller, du kan spille - fx til et LAN-party. Hvordan kan du som pædagog forbedre vilkårene eller hvordan kan du som pædagog sørge for, at de får en god oplevelse?
Jeg er ikke pædagog, så jeg kan ikke svare dig på det. Men du må jo have haft nogle overvejelser ud over, at det er spændende..
Hvordan mener du, at det her passer ind i din opgave?
Anmeld