Solsikke til fastelavn :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.744 visninger
14 svar
20 synes godt om
3. februar 2014

MyLove E

Elias er min lille solsikke, fordi han er høj, tynd og har det fineste guld hår :-D

Så tænkte at det skulle han være til fastelavn
Jeg vil helst ikke at han skal males i hovedet, da han ligner mig og jeg har aldrig kunne tåle det.
Var så til kræmmermarked hvor der stod en fra en hobby butik.
Hun havde lige det gule filt som jeg skulle bruge. Hun havde så også en halv maske. Jeg tænkte det er smart for så maler jeg jo bare den

Tøjet er bare hverdags tøj Men så er han klædt ud uden rigtig at være det Han er jo stadig kun 2 1/2 år

Hvad siger i til det ?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

super flot

og kreativt

Anmeld

3. februar 2014

VIPpigen

Super godt.

Jeg hørte meget til den at små børn ikke bryder sig om udklædning da Lilje sidste år var Hafferlaffen... Vores dp syntes det var så smart, for jeg havde bare lavet en lyslilla Heldragt til hende, applikkeret en rund bagdel på buksebagen, og snoet en lidt mørker. Lilla, så jeg havde både til hår og hale... Dem havde jeg syet på henholdsvis måsen, og hætten... Samtlige forældre sidste år var begejstret for den, og vores dp syntes det var fantastisk enkelt, og nemt...

Nu er hun 3, og sætter lidt større krav, så i år skal det være noget strut, og minnie mouse... Jeg skal altså i gang.....

Anmeld

3. februar 2014

MyLove E

VIPpigen skriver:

Super godt.

Jeg hørte meget til den at små børn ikke bryder sig om udklædning da Lilje sidste år var Hafferlaffen... Vores dp syntes det var så smart, for jeg havde bare lavet en lyslilla Heldragt til hende, applikkeret en rund bagdel på buksebagen, og snoet en lidt mørker. Lilla, så jeg havde både til hår og hale... Dem havde jeg syet på henholdsvis måsen, og hætten... Samtlige forældre sidste år var begejstret for den, og vores dp syntes det var fantastisk enkelt, og nemt...

Nu er hun 3, og sætter lidt større krav, så i år skal det være noget strut, og minnie mouse... Jeg skal altså i gang.....

Det første år var Elias tryllekunstner. Han havde et sæt fint tøj med butterfly og så en trylle hat :-D Der var 9 mdr. Så det skulle bare være alm tøj :-D Sidste år var han tigerdyr købt..

Jeg tror også at han næste år stiller krav :-D:-D

Anmeld

3. februar 2014

Carina:-)

Rigtigt godt fundet på

Anmeld

3. februar 2014

MyLove E

Carina:-) skriver:

Rigtigt godt fundet på

Mange tak :-D

Anmeld

3. februar 2014

Tulipan

MyLove E skriver:

Elias er min lille solsikke, fordi han er høj, tynd og har det fineste guld hår :-D

Jeg vil helst ikke at han skal males i hovedet, da han ligner mig og jeg har aldrig kunne tåle det.
Hun havde lige det gule filt som jeg skulle bruge. Hun havde så også en halv maske. Jeg tænkte det er smart for så maler jeg jo bare den

Tøjet er bare hverdags tøj Men så er han klædt ud uden rigtig at være det Han er jo stadig kun 2 1/2 år

Hvad siger i til det ?

super god ide med hverdagstøj der bliver til udklædning Og rigtig fint lavet

Anmeld

3. februar 2014

LinLin

God ide

Anmeld

3. februar 2014

MyLove E

Tulipan skriver:

super god ide med hverdagstøj der bliver til udklædning Og rigtig fint lavet

Tak, skal du havde

Anmeld

5. februar 2014

merichs

MyLove E skriver:

Hvad siger i til det ?

Fantastisk idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.