Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger.Ja, vi er her endnu - omend lidt langt væk måske. Men jeg følger stadig med herinde.Jeg har en strækvikle til Jonathan men kunne godt tænke mig en mei tai.Er der nogen af jer, der har erfaringer med den? Gode som dårlige.Og kan jeg bære Jonathan på maven, så han ser fremad i den?Han er nu 8½ måned og vejer omkring 10½ kg.Kh Birte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BKJ skriver: Hej piger.Ja, vi er her endnu - omend lidt langt væk måske. Men jeg følger stadig med herinde.Jeg har en strækvikle til Jonathan men kunne godt tænke mig en mei tai.Er der nogen af jer, der har erfaringer med den? Gode som dårlige.Og kan jeg bære Jonathan på maven, så han ser fremad i den?Han er nu 8½ måned og vejer omkring 10½ kg.Kh Birte
Tina2 skriver:Thomas syede både til Filuca og Milas, og dem var jeg rigtig glad for at bruge.....Har dog ikke brugt dem ligeså længe som Zafir, da de ikke gad sidde der så længe og jeg ikke kunne slæbe dem, da de blev større.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128