Jeg må give Eva fuldstædndig ret i, at det IKKE er at tage ansvar for sine handlinger at sætte et barn i verden man ikke er klar til, har lyst til, eller kan tage vare på.. så er det i mine øjne meget mere ansvarsfuldt at vælge en abort..
Lige i dit tilfælde ved jeg ikke hvad DU skal gøre, men jeg tror umiddelbart, ikke kun for barnets skyld, at jeg selv ville vælge en abort i din situation. Jeg mener ikke det er holdbart at du skal "klare dig" for dine forældres penge for at få det til at løbe rundt, men jeg kan ikke fortælle dig hvad der er rigtigt for netop dig!
Hvad med at tale det rigtig godt igennem med alle involverede? din kæreste, Jeres forældre osv... det lyder som om du har et godt bagland, og en familie der holder af dig og passer på dig, men hvis det pludselig bliver din familie der får et barn, og ikke dig, synes jeg ikke det er helt fair!
Jeg ønsker dig al held og lykke, uanset din beslutning. Jeg undrer mig over at du spørger om herinde hvad du skal gøre, når du i dit indlæg gør det klart at du er imod abort! er der så noget valg for dig, når nu du ER gravid?
knus Caroline 10+4
Anmeld