Emmaljunga, alm eller svingbare hjul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.293 visninger
10 svar
9 synes godt om
2. februar 2014

Kløver

Jeg overvejer rigtig meget ny barnevogn, nu jeg venter nr 3, da den anden har set bedre dage, samtidig er stellet blevet en anelse løst, og er kun et problem pga min ryg og gangproblemer. Skal have god støtte når jeg går

Jeg har drømt om en emmaljunga Big Star suprême og så så jeg Big Star S stellet med drejehjul

Kom endelig gerne med erfaringer, tror drejehjulene vil være en aflastning men er lidt i tvivl og om man bliver træt af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Maja84 skriver:

Jeg overvejer rigtig meget ny barnevogn, nu jeg venter nr 3, da den anden har set bedre dage, samtidig er stellet blevet en anelse løst, og er kun et problem pga min ryg og gangproblemer. Skal have god støtte når jeg går

Jeg har drømt om en emmaljunga Big Star suprême og så så jeg Big Star S stellet med drejehjul

Kom endelig gerne med erfaringer, tror drejehjulene vil være en aflastning men er lidt i tvivl og om man bliver træt af det

Har ikke erfaring i forhold til barnevogn, men er stor fan af svinghjul på klapvogn, faktisk er det den eneste mulighed i min verden.

Havde uden svinghjul til den første og nøj hvor kunne jeg være træt i kroppen efter en udflugt med den vogn.

Til den mindste har vi med svinghjul og det føles som en leg at være på tur med den 

Anmeld

3. februar 2014

Kløver

sommerbarn<3 skriver:

Har ikke erfaring i forhold til barnevogn, men er stor fan af svinghjul på klapvogn, faktisk er det den eneste mulighed i min verden.

Havde uden svinghjul til den første og nøj hvor kunne jeg være træt i kroppen efter en udflugt med den vogn.

Til den mindste har vi med svinghjul og det føles som en leg at være på tur med den 

Er selv glad for svinghjul på klapvognen, så tænkte det kunne være et hit

Anmeld

3. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Det er ligeså nemt at køre med svinghjul på barnevogn som på klapvogn vi har svinghjul på begge vogne og har aldrig fortrudt. 

Anmeld

3. februar 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

Maja84 skriver:

Sidste uge spurgte jeg om nogenlunde det samme her på baby.dk, hvilket fik mig delvist overbevist om at det helt klart ville være bedst med Big star S stellet..
En tur i babysam hvor jeg sammenlignede fik mig helt klart 110% overbevist om, at det er det jeg selv skal have, da det er 1000 gange nemmere (når man som mig ikke er så stærk og samtidig bor i Århus). 

Så ud fra mine oplevelser indtil videre vil jeg klart anbefale det…! 

Anmeld

3. februar 2014

Team Putte

Maja84 skriver:

Vi har teutonia monsun s. og vi har været så glade for svingbare hjul eneste minus er hvis du kører meget i terræn som er lidt ufremkommeligt terræn.. Den er f.eks elendig i sand klarer skovtur og sne fint vores svinghjul kan låses fast så de ikke svinger og det er en fordel i nogle tilfælde.. Ved jeg ikke om emmaljungaen kan havde vores med da vores datter gik til kiropraktor og hun var meget imponeret af den.. Hun var lige ude og prøvekøre den og hun sagde den klart ville være en fordel til hendes klienter med rygproblemer kan kun anbefale!

Anmeld

3. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Team Putte skriver:

Vi har teutonia monsun s. og vi har været så glade for svingbare hjul eneste minus er hvis du kører meget i terræn som er lidt ufremkommeligt terræn.. Den er f.eks elendig i sand klarer skovtur og sne fint vores svinghjul kan låses fast så de ikke svinger og det er en fordel i nogle tilfælde.. Ved jeg ikke om emmaljungaen kan havde vores med da vores datter gik til kiropraktor og hun var meget imponeret af den.. Hun var lige ude og prøvekøre den og hun sagde den klart ville være en fordel til hendes klienter med rygproblemer kan kun anbefale!

Også den vi har og har kun  til den

Anmeld

3. februar 2014

Victoria2013

Maja84 skriver:

Vi har en Emmaljunga Edge Duo Combi... med stellet med de svingbare forhjul og det er fantastisk. Jeg har lidt tendens til ondt i ryggen, så det er bare skønt at man ikke skal løfte/lægge vægt i hver gang vognen skal drejes bare en lille smule. Plus det er dejlig nemt at købe ind/shoppe, når ens vogn kan vende på en 25øre... er så glad for vi valgte det stel 

I øvrigt kan de drejbare hjul jo låses fast, hvis du fx skal køre ligeud længe eller køre terræn-kørsel... eller bare igennem sne, så er det også rart de kan låses fast

Og så syntes jeg også bare at de andre stel virker så store og klodsede i forhold til det her stel, men man bliver nok lidt forudindtaget, når man er så glad for det 

Anmeld

3. februar 2014

Kløver

Tak allesammen, må helt klart have den med svinghjulene

Anmeld

3. februar 2014

M&N

Vi har en Emmaljunga - Big Star Supreme med det almindelige uniQ stel og den er fantastisk og kunne ikke forestille mig en barnevogn MED drejehjul. Men nu har vi købt en Emmaljunga - Super Nitro med drejbare hjul og den er helt fantastisk. Her har jeg det total modsat, har prøvet både en klapvogn med og uden drejehjul og vil helt 100% anbefale en med drejbare hjul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.