Uge 34+0 med lillesøster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
8 svar
13 synes godt om
2. februar 2014

MIWULA

Mavebilled fra igår uge 34+0

Så langt så godt. 

nu det jo snart. Puha tiden går bare hurtig. 

Vægten siger nu kun +1,5 kg har tabt mig 1 kg siden jeg fik afvide jeg havde graviditetssukkersyge men jm er ikk bekrymeret heldigvis. Og så står den jo på vægtskanning her tirsdag så kan de jo også se om hun følger sin kurve godt nok.  

Mit bækken har det desværre ikk så godt lige pt og da slet ikk om natten. Øvøv. Plus mine ben nogle gange forsvinder under mig.  Så det jo godt der ikk er så længe til hun kommer. 

Er dog blevet tjekket for blærerbetændelse mange gange efterhånden da jeg døjer lidt meget med regelmæssige plukkeveer. Desværre. Så noget siger mig hun gerne vil ud lidt før terminen.  Bare hun dog lige venter 2-3 uger endnu. 

Ellers går det fint.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Mortilxx

MIWULA skriver:

Så langt så godt. 

Vægten siger nu kun +1,5 kg har tabt mig 1 kg siden jeg fik afvide jeg havde graviditetssukkersyge men jm er ikk bekrymeret heldigvis. Og så står den jo på vægtskanning her tirsdag så kan de jo også se om hun følger sin kurve godt nok.  

Mit bækken har det desværre ikk så godt lige pt og da slet ikk om natten. Øvøv. Plus mine ben nogle gange forsvinder under mig.  Så det jo godt der ikk er så længe til hun kommer. 

Er dog blevet tjekket for blærerbetændelse mange gange efterhånden da jeg døjer lidt meget med regelmæssige plukkeveer. Desværre. Så noget siger mig hun gerne vil ud lidt før terminen.  Bare hun dog lige venter 2-3 uger endnu. 

Ellers går det fint.  

Hvor er den mave flot Og lad os håbe den lille bliver inde nogle uger endnu
Bækkensmerter kender jeg desværre også alt til Så træls!
Ville ønske det var mig der kun havde taget 1.5 kg på, jeg har taget 17-18 kg på

Anmeld

2. februar 2014

cwl

MIWULA skriver:

Så langt så godt. 

Ellers går det fint.  

Satser også stærkt på at hun bliver derinde noget tid endnu.

Stadig flot mave. Er det billedet der gør det, eller er du ved at få nogle enkelte strækmærker?

Anmeld

3. februar 2014

MIWULA

cwl skriver:

Satser også stærkt på at hun bliver derinde noget tid endnu.

Stadig flot mave. Er det billedet der gør det, eller er du ved at få nogle enkelte strækmærker?

det er en lille strækmærke på siden. Også er jeg ved at få nogle små os under maven fordi den hænger sån  Men dem kan man ikk se På billedet. 

Tak søs

Anmeld

3. februar 2014

Nadia&Daniel

MIWULA skriver:

Så langt så godt. 

Ellers går det fint.  

Fin babyhule

Anmeld

3. februar 2014

MIWULA

Nihell skriver:

Hvor er den mave flot Og lad os håbe den lille bliver inde nogle uger endnu
Bækkensmerter kender jeg desværre også alt til Så træls!
Ville ønske det var mig der kun havde taget 1.5 kg på, jeg har taget 17-18 kg på

Tusind tak og i lige måde. 

Det kan man faktisk også godt være lidt ked af da det jo er normalt man skal tage på så jeg har det faktisk ikk vildt godt med det. Er bange for hvis hun jo lige pludselig ikk er stor nok. Men trøster mig selv med at hun heldigvis skal vægtsskannes imorgen. 

Anmeld

3. februar 2014

MIWULA

Nadia&Daniel skriver:

Fin babyhule

Tusind tak 

Anmeld

3. februar 2014

cwl

MIWULA skriver:

det er en lille strækmærke på siden. Også er jeg ved at få nogle små os under maven fordi den hænger sån  Men dem kan man ikk se På billedet. 

Tak søs

Håber ik det bliver værre.

Anmeld

3. februar 2014

MIWULA

cwl skriver:

Håber ik det bliver værre.

Heller ikk jeg. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.