Jeg vil giftes!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
8 svar
1 synes godt om
2. februar 2014

EnSødMor

Ja det vil jeg, men ikke lige nu... ;-) 

Manden og jeg har idag besluttet at begynde at spare op til bryllup, så vi måske kan blive gift om 2-3 år! Han har ikke friet, men vi vil gerne kunne spare lidt op først... ;-) 

Jeg har derfor nogle spørgsmål, hvor mange penge brugt i ca i alt på bryllup? 

Der er de der regler med at manden ikke må se kjolen og man skal sove hver for sig osv osv, man skal have noget gammelt osv? Hvilke "regler" fulgte i? Og hvilke fulgte i ikke? ;-) 

Hvis du kunne gøre noget om ved dit bryllup hvad skulle det så være? ;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Frk.S

Vores bryllup kostede lige i overkanten af 100.000. Men vi var også 100 mennesker. Det var lige som vi havde ønsket os.
Vi var også begyndt at spare op allerede inden manden friede.

Jeg havde nyt, gammelt, lånt og blåt på.
Manden så ikke hverken mig eller kjolen inden. Men vi sov dog sammen natten inden.... det var bare mest praktisk. Mens jeg var ved frisøren kom mine forældre hjem til mig og tog sig af Freja og så kørte manden hjem til sin mor og gjorde sig klar.

Anmeld

2. februar 2014

...,

Vores kostede omkring de 70.000 og vi var 52

Vi fulgte alle traditioner, dog glemte vi i vores træthed at han skulle bære mig over dørkarmen.. Men skidt pyt

En helt perfekt dag, intet skulle laves om!! Og gjorde gerne det hele igen

Anmeld

2. februar 2014

Hullabullabulla

EnSødMor skriver:

Manden og jeg har idag besluttet at begynde at spare op til bryllup, så vi måske kan blive gift om 2-3 år! Han har ikke friet, men vi vil gerne kunne spare lidt op først... ;-) 

Der er de der regler med at manden ikke må se kjolen og man skal sove hver for sig osv osv, man skal have noget gammelt osv? Hvilke "regler" fulgte i? Og hvilke fulgte i ikke? ;-) 

Nu skal vi først giftes til sommer men vores løber op i ca 45.000 - 35 mand. Det bliver et helt traditionelt bryllup

Anmeld

2. februar 2014

Lililili

Britt88 skriver:

Nu skal vi først giftes til sommer men vores løber op i ca 45.000 - 35 mand. Det bliver et helt traditionelt bryllup

Hvor og hvordan holdt i jeres bryllup for at kunne holde det budget? Syntes hurtigt det løber op ��

Anmeld

3. februar 2014

Flødebollen

EnSødMor skriver:

Vi skal giftes til maj, og vores ender omkring de 60.000 +/- 

Helt traditionelt bryllup, hvor vi ikke føler, vi går på kompromis med noget - vi bliver 54

Anmeld

3. februar 2014

Kris89

vi var 60 mennesker. brugte ca 60.000 kr.

vi sov sammen natten inden, havde gammelt, blåt, lånt og nyt på.. manden så først kjolen i kirken

ville ikke ændre noget, men holder aldrig mere fest i et lejet lokale. skulle vi holde en stor fest nu blev det på kro eller lign.

men vi havde fundet stedet hvor vi skulle holde vores bryllup og det stod ikke til diskussion. men der er meget arbejde ved at gøre tingene selv.

Anmeld

3. februar 2014

modesty

Vi var cirka 50 stykker, vi holdt det i vores grønne baggård en drønvarm august-dag.

Vi blev gift i en park, hvorefter vi gik hjem i gården til lækker mad og kage af en god ven af familien som er kok.

Ungerne løb rundt og legede, vi hyggede og snakkede, dem med børn gik tidligt hjem, resten blev til sent på aftenen og drak rødvin i det gode vejr.

Vi brugte cirka 10.000 kr. på mad og drikke. Måske lidt mere? Kan ikke helt huske hvad vi gav for drikkevarer.

Vi havde kun én tjener, og jeg ville ønske at vi havde haft to. Det er det eneste jeg ville ændre.

Altså, folk må gøre hvad de vil og bruge deres penge som de vil, men personligt synes jeg det er fuldstændigt gak at bruge så mange penge på et bryllup som folk nævner her i tråden (medmindre man selvfølgelig bare har pengene stående på en konto og ikke ved hvad man skal bruge dem til). 

Anmeld

3. februar 2014

Hullabullabulla

LiLyKa skriver:

Hvor og hvordan holdt i jeres bryllup for at kunne holde det budget? Syntes hurtigt det løber op ��

Kjole, slør og sko er købt til 1500 samlet, mandens jakkesæt 2500, mad og drikke, servering osv 700 pr mand, musik 2500, kørsel 1000, hår og make up 1500, fotograf 5000, bryllupskage får vi af mine forældre, ringe 5000, og så lidt til det løse..

Vi ville gerne have et traditionelt bryllup uden at kaste al for mange penge efter det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.