Ja det vil jeg, men ikke lige nu... ;-)
Manden og jeg har idag besluttet at begynde at spare op til bryllup, så vi måske kan blive gift om 2-3 år! Han har ikke friet, men vi vil gerne kunne spare lidt op først... ;-)
Jeg har derfor nogle spørgsmål, hvor mange penge brugt i ca i alt på bryllup?
Der er de der regler med at manden ikke må se kjolen og man skal sove hver for sig osv osv, man skal have noget gammelt osv? Hvilke "regler" fulgte i? Og hvilke fulgte i ikke? ;-)
Hvis du kunne gøre noget om ved dit bryllup hvad skulle det så være? ;-)
Vi var cirka 50 stykker, vi holdt det i vores grønne baggård en drønvarm august-dag.
Vi blev gift i en park, hvorefter vi gik hjem i gården til lækker mad og kage af en god ven af familien som er kok.
Ungerne løb rundt og legede, vi hyggede og snakkede, dem med børn gik tidligt hjem, resten blev til sent på aftenen og drak rødvin i det gode vejr.
Vi brugte cirka 10.000 kr. på mad og drikke. Måske lidt mere? Kan ikke helt huske hvad vi gav for drikkevarer.
Vi havde kun én tjener, og jeg ville ønske at vi havde haft to. Det er det eneste jeg ville ændre.
Altså, folk må gøre hvad de vil og bruge deres penge som de vil, men personligt synes jeg det er fuldstændigt gak at bruge så mange penge på et bryllup som folk nævner her i tråden (medmindre man selvfølgelig bare har pengene stående på en konto og ikke ved hvad man skal bruge dem til).

Anmeld