Plukkeveer avs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

345 visninger
6 svar
1 synes godt om
2. februar 2014

Milas14

Jeg er gravid 37+1 og har siden nov haft plukkeveer der kan mærkes. Nu har jeg en del gange haft ondt som små veer. Det har jeg ikke prøvet i mine 2 andre graviditeter( de kom først da det var tid til at føde)... Har fået afvide det kan drille 3 gang. Tænker bare om der er andre som har haft mini veer før tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Sakris

Jeg er kun i 2. Graviditet. Men synes også mine plukkeveer er værre end sidst. Mine gør også ondt. Men det er ganske normalt og ikke farligt (kun irriterende), når du er så langt henne. 

Du kan jo håbe at de snart bliver til rigtige veer 

Anmeld

3. februar 2014

Babydream2013

Jeg er 37+5 og mine plukveer gør også ondt til tider.

I lørdags kom de tit (ca en til to hver 5 min) og gjorde ondt...også selvom jeg lå på sofaen (sådan var det hele dagen).

Var ellers sikker på der var optakt til noget men nej desværre.

Anmeld

4. februar 2014

Milas14

Babydream2013 skriver:

Jeg er 37+5 og mine plukveer gør også ondt til tider.

I lørdags kom de tit (ca en til to hver 5 min) og gjorde ondt...også selvom jeg lå på sofaen (sådan var det hele dagen).

Var ellers sikker på der var optakt til noget men nej desværre.

Jeg har det som du beskriver.. Min JM har jo sagt at 3 gang er en drille graviditet og jeg nok vil tro mange gange " at nu sker der noget"..

Anmeld

4. februar 2014

Sakris

Milas14 skriver:

Jeg har det som du beskriver.. Min JM har jo sagt at 3 gang er en drille graviditet og jeg nok vil tro mange gange " at nu sker der noget"..

Jeg har også hørt at tredje gang kan drille. Min mor fødte både mig og min bror 2 uger før termin. 3. Gang gik hun helt til termin, med flere plukkeveer og en hårdere fødsel. Så på hende passede den. Synes dog jeg har hørt om lige så mange, hvor det ikke har været tilfældet i sidste ende. 

Anmeld

4. februar 2014

Milas14

Ja jeg må jo bare finde mig i de små mavesmerter det giver nu og her

Anmeld

4. februar 2014

Babydream2013

Milas14 skriver:

Min er så kun 2 graviditet ;-).

Bebsen må nu godt lige blive derinde lidt endnu så vi kan nå at få alt på plads :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.