Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er kun i 2. Graviditet. Men synes også mine plukkeveer er værre end sidst. Mine gør også ondt. Men det er ganske normalt og ikke farligt (kun irriterende), når du er så langt henne.
Du kan jo håbe at de snart bliver til rigtige veer
Jeg er 37+5 og mine plukveer gør også ondt til tider.
I lørdags kom de tit (ca en til to hver 5 min) og gjorde ondt...også selvom jeg lå på sofaen (sådan var det hele dagen).
Var ellers sikker på der var optakt til noget men nej desværre.
Babydream2013 skriver: Jeg er 37+5 og mine plukveer gør også ondt til tider. I lørdags kom de tit (ca en til to hver 5 min) og gjorde ondt...også selvom jeg lå på sofaen (sådan var det hele dagen). Var ellers sikker på der var optakt til noget men nej desværre.
Milas14 skriver: Jeg har det som du beskriver.. Min JM har jo sagt at 3 gang er en drille graviditet og jeg nok vil tro mange gange " at nu sker der noget"..
Jeg har det som du beskriver.. Min JM har jo sagt at 3 gang er en drille graviditet og jeg nok vil tro mange gange " at nu sker der noget"..
Jeg har også hørt at tredje gang kan drille. Min mor fødte både mig og min bror 2 uger før termin. 3. Gang gik hun helt til termin, med flere plukkeveer og en hårdere fødsel. Så på hende passede den. Synes dog jeg har hørt om lige så mange, hvor det ikke har været tilfældet i sidste ende.
Min er så kun 2 graviditet ;-).
Bebsen må nu godt lige blive derinde lidt endnu så vi kan nå at få alt på plads :-D
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128