Seed pli kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.550 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. februar 2014

Anonym trådstarter

Vi er ejere af en vw polo fra 1995, og ejer derfor et MEGET lille bagagerum . Nu faldt jeg så lige over denne seed pli vogn, som skulle kunne foldes sammen til ingenting . Hvad kender i til den? Er det en anbefaling eller skal vi lede videre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2014

Pigent

Anonym skriver:

Vi er ejere af en vw polo fra 1995, og ejer derfor et MEGET lille bagagerum . Nu faldt jeg så lige over denne seed pli vogn, som skulle kunne foldes sammen til ingenting . Hvad kender i til den? Er det en anbefaling eller skal vi lede videre? 

Jeg har haft en ældre odder barnevogne i min Opel Corsa B.
Stellet kunne ikke klappes så meget sammen så tog hjulene af og klappede kassen sammen også kunne den være der. De nye Odder barnevogne med x-Dream stel fylder jo mindre end den gamle model

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Jeg har haft en ældre odder barnevogne i min Opel Corsa B.
Stellet kunne ikke klappes så meget sammen så tog hjulene af og klappede kassen sammen også kunne den være der. De nye Odder barnevogne med x-Dream stel fylder jo mindre end den gamle model

uh, jeg er slet ikke odder fan, og vi vil i det hele taget gerne have en lille vogn denne gang. vi kan ikke engang have vores paraply klapvogn i bagagerummet, så tvivler faktisk på at en alm barnevogn, uanset hvor lille den kan blive, kan være der... og der er ikke plads til at kunne ligge sæde ned eller have noget af vognen inde i bilen på sæderne, da det er nummer 2 vi venter, og der derfor bliver helt fyldt med baby og barn 

Anmeld

3. februar 2014

Pigent

uh, jeg er slet ikke odder fan, og vi vil i det hele taget gerne have en lille vogn denne gang. vi kan ikke engang have vores paraply klapvogn i bagagerummet, så tvivler faktisk på at en alm barnevogn, uanset hvor lille den kan blive, kan være der... og der er ikke plads til at kunne ligge sæde ned eller have noget af vognen inde i bilen på sæderne, da det er nummer 2 vi venter, og der derfor bliver helt fyldt med baby og barn 

Hvad jeg kan se så er dit bagagerum mindre end i min gamle opel. Den var 260 liter og din er 245 liter så kan godt se det. 
Jeg har set at der i en vw up kan der være en Odder barnevogn og den har 251 liter i bagagerummet. Så mon ikke i kan finde en barnevogn/kombi vogn der passer i jeres?

Barnet vokser hurtig ud af en kombi vogn, men hvis i ikke har brug for barnet skal sove ude så er en kombi vogn fin. Jeg er ikke så vild med seed pli, kender den ikke personligt. Kan bedre lide en robust kombi vogn fx fra Emmaljunga.
Men man kan få så mange forskellig barnevogne/kombi vogne i dag

Anmeld

3. februar 2014

lycly

Min mor arbejder for Seed og jeg prøvede derfor nogle af deres barnevogne da jeg ventede min ældste. Og de trak skævt når man kørte med dem. Ikke vildt meget men nok til at det ville være irriterende i længden..
Om de er forbedret siden ved jeg jo så selvfølgelig ikke. Men de er skide smarte fordi de intet fylder

Anmeld

3. februar 2014

Pigent

Prøv at kig på Flip flap kombi vogne. På deres facebook side kan man se dem i forskellig biler. Jeg vil dog lige fortælle der følger en autostol med og den vil jeg ikke bruge
De kombi vogne har jeg hørt godt om.
http://www.flip-flap.dk
https://www.facebook.com/pages/Flip-Flap-kombivogn e/101810366557479

Anmeld

3. februar 2014

Anonym trådstarter

Pigent skriver:

Prøv at kig på Flip flap kombi vogne. På deres facebook side kan man se dem i forskellig biler. Jeg vil dog lige fortælle der følger en autostol med og den vil jeg ikke bruge
De kombi vogne har jeg hørt godt om.
http://www.flip-flap.dk
https://www.facebook.com/pages/Flip-Flap-kombivogn e/101810366557479

Vi har kigget på flip flap, men hvad vi kan se lige med det blotte øje ville den ikke kunne være der. I hvert fald ikke hele vognen. Vi har så kigget på den lille de har passo mener jeg den hedder, men kan ikke finde målene på den foldet sammen nogen steder 

Anmeld

3. februar 2014

Pigent

Anonym skriver:

Vi har kigget på flip flap, men hvad vi kan se lige med det blotte øje ville den ikke kunne være der. I hvert fald ikke hele vognen. Vi har så kigget på den lille de har passo mener jeg den hedder, men kan ikke finde målene på den foldet sammen nogen steder 

Den model ser også fin ud skriv til dem på deres facebook side eller ring til dem deres nummer står på deres hjemmeside
Måske hvis i bor i nærheden så kan i måske få lov til at prøve vognen i jeres bil.

Anmeld

3. februar 2014

Pigent

Der også baby jogger den kan man købe en barnevogns kasse til
Hvad jeg kan læse mig til på nettet så passer barnevogns kassen også på den model der hedder baby jogger City mini

Anmeld

18. februar 2014

Pigent

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.