Nespresso maskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.652 visninger
8 svar
4 synes godt om
2. februar 2014

MorDk

Min kæreste og jeg fik en lækker Nespresso maskine af min søster og svoger i julegave. Vi havde længe talt om, at vi godt kunne tænke os sådan en maskine. Vi elsker kaffe ♥

Her til aften har vi så bestilt mælkeskummeren. Vi glæder os meget til at få den! Min søster siger den er rigtig god!

Den kan lave varm skum og koldt skum 

Andre som har denne model?

Hvilke nespresso kapsler kan du/I bedst lide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Nea85

MorDk skriver:

Min kæreste og jeg fik en lækker Nespresso maskine af min søster og svoger i julegave. Vi havde længe talt om, at vi godt kunne tænke os sådan en maskine. Vi elsker kaffe ♥

Her til aften har vi så bestilt mælkeskummeren. Vi glæder os meget til at få den! Min søster siger den er rigtig god!

Glæd dig til den kommer, det gør kaffeoplevelsen meget, meget bedre. Vi har også mælkeskummeren, og vi er rigtig glade for den

Af kapsler kan jeg bedst lide karamel og vanille og Vivalto Lungo. Jeg drikker kun meget sjældent kaffe, og så er det altid som en cafe latte

Anmeld

2. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Har ikke nespresso, men er all in for kapselmaskiner    Min dolce gusto er min anden baby  Hahahaha

Anmeld

2. februar 2014

MorDk

Mor11 skriver:

Har ikke nespresso, men er all in for kapselmaskiner    Min dolce gusto er min anden baby  Hahahaha

Anmeld

3. februar 2014

Lotus86

Jeg hader at jeg hader kaffe efter vi har fået en Nespressomaskine Det ser så lækkert ud og dufter mega godt Min mand kan i øvrigt bedst lide de lilla kapsler

Anmeld

11. februar 2014

MorDk

Lotus86 skriver:

Jeg hader at jeg hader kaffe efter vi har fået en Nespressomaskine Det ser så lækkert ud og dufter mega godt Min mand kan i øvrigt bedst lide de lilla kapsler

De er også gode!!!

Anmeld

11. februar 2014

Muffin_girl

MorDk skriver:

Jeg har samme model, bare i rød  

Og så skal jeg have mælkeskummeren snart. JUbii...

De kapsler jeg bedst kan lide er Cosi, Vanillie, Vulloto, Dulsao, Caramel, Cioccoriso og Livanto.

Altså alle dem der er mere milde i smagen  

MUMS!! 

Anmeld

11. februar 2014

MorDk

Aalborg_Pigen skriver:

Jeg har samme model, bare i rød  

Og så skal jeg have mælkeskummeren snart. JUbii...

De kapsler jeg bedst kan lide er Cosi, Vanillie, Vulloto, Dulsao, Caramel, Cioccoriso og Livanto.

Altså alle dem der er mere milde i smagen  

MUMS!! 

Har fået mælkeskummeren  Den er fantalastiiiiisk!

Anmeld

11. februar 2014

Muffin_girl

MorDk skriver:

Har fået mælkeskummeren  Den er fantalastiiiiisk!

Det glæder jeg mig til ...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.