Hvad skal jeg servere til fødselsdag/svendegilde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2014

Dot D

Vi har tit gjort det, som flere skriver, købt godt ind af lækkert kød, stillet grillen op, og så kunne folk selv grille deres kød, som de ville have det...

Jeg har så haft lavet flere forskellige salater til, feks kold kartoffelsalat, almindelig blandet salat( eller bland selv salatbar ) og en - jeg synes er ret god- den smutter hver gang, hi hi. Det er babyspinatblade, ruccola, halve cherrytomater, ristede pinjekerner og eventuelt stegte bacontern, mums den er god.... også selvom jeg egentligt ikke bryder mig voldsomt meget om ruccola, hi hi.

Også KAGE, men det har vi vist snakket om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

tarkoflen

Jeg kører med på grillbølgen til min kærestes 30 års fødselsdag, grillede vi forskelligt kød og havde lavet en pastasalat, en bulgursalat og en grøn salat med en virkelig lækker hindbær dressing til! Rigtig lækkert og lidt anderledes

Min yndlings bulgursalat er med persille, citronskal, tørrede abrikoser, edamamebønner og ristede solsikkekerner vendt med lidt olie og salt og så en dressing med olie, citonsaft og salt og peber, så nemt og super lækkert!

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

3. februar 2014

Kløver

Alt efter antal er helstegt pattegris vildt lækkert, alt efter tidspunktet kan en god gang smørrebrød også være rigtig lækkert

Anmeld

3. februar 2014

Kløver

Alt efter antal er helstegt pattegris vildt lækkert, alt efter tidspunktet kan en god gang smørrebrød også være rigtig lækkert

Anmeld

3. februar 2014

ønskebørn74

Aalborg_Pigen skriver:

Det skal afholdes i juni/juli, og skal være nemt, godt og lækkert

Jeg er åben for alt..

Til dessert/kaffe laver jeg kagebuffet bla. Bestående af macaroons, cupcakes m.m.

Kom frisk med gode ideer

Det kolde bord og snaps...

Anmeld

6. februar 2014

Muffin_girl

Dot D skriver:

Vi har tit gjort det, som flere skriver, købt godt ind af lækkert kød, stillet grillen op, og så kunne folk selv grille deres kød, som de ville have det...

Jeg har så haft lavet flere forskellige salater til, feks kold kartoffelsalat, almindelig blandet salat( eller bland selv salatbar ) og en - jeg synes er ret god- den smutter hver gang, hi hi. Det er babyspinatblade, ruccola, halve cherrytomater, ristede pinjekerner og eventuelt stegte bacontern, mums den er god.... også selvom jeg egentligt ikke bryder mig voldsomt meget om ruccola, hi hi.

Også KAGE, men det har vi vist snakket om

Uhmmm den salat lyder god!!!!

Ja mums kage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.