Naija´s Fødselsdag og Nyt vedr. Børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2009

82Miraklet

Så fik vi holdt Naija´s fødselsdag.. Hold op altså tænk sig nu er hun 3 år, kan slet ikke tro det... Hun havde en rigtig dejlig dag og fik MANGE gaver og hun var glad for det hele....

Fik desværre ikke taget så mange billeder.....

Vedr. børnehave, så er Naija stadig rigtig ked og i morges begyndte hun at skrige allerede som vi gik ud til bilen... hun skreg og kaldte mor mor da jeg afleverede hende, gjorde det hurtigt og kort og gik fra min grædende og kaldende lille prinsesse... Nu har jeg ringet til børnehaven for at høre hvordan det gik og hun er stadig ked og trist og siger hele tiden mor kommer om lidt....  Så jeg henter hende når hun har fået frokost.... hvad pokker skal vi stille op ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Stumpen

Uha Maria, bliver helt ked af det på dine og Naijas vejne... Hvor må det være hårdt for jer begge.. kan Naija slet ikke sætte ord på hvorfor hun er ked af det??

Jeg har slet ingen råd at give dig....desværre...håber der er en som kan svare lidt mere kompetent end jeg..

Men dejlige billeder du har lagt ind, -vildt at de nu bliver 3 år...

Anmeld

3. august 2009

82Miraklet

Det er sgu også pokkers hårdt... Bestemt ikke sjovt... Når jeg spørger Naija om hvorfor hun ikke vil i børnehave siger hun bare at hun ikke vil.... Har prøvet at spørge hende om der er nogen der driller, skubber eller andet eller om de voksne ikke er søde... men nej... hun siger bare hun ikke vil derop.... Så har det lidt at det måske bare ikke fungere med den børnehave og Naija... jeg ved det ikke nu har hun gået der i 1 mdr og det er ikke blevet bedre så ved ikke hvor lang tid vi endnu skal trække den før vi gør noget drastisk.....

Anmeld

3. august 2009

Stumpen

Hvad siger pædagogerne?? Har de nogen fornemmelse af hvor det er hun er utryg??

Jeg synes en månede lyder som længe at være så ulykkelig... og umiddelbart tror jeg ikke det bliver bedre, hvis ikke goggerne er meget obs på hende, men jeg ved det jo ikke og vil ikke male fa¤#%" på væggen.. For er hun en stille og sart pige skal hun jo også have tiden til at vænne sig til det og netop nu er dp "farligt", da de er 4 børn kontra mange i børnehaven -det er noget af en omvæltning for nogen børn...

Anmeld

4. august 2009

Munder

Øv da, det er da en rigtig dum situation. Kan godt forstå det ikke er sjovt at aflevere hende, når du ved hun er ked af det. Har I prøvet at tage en god snak med pædagogerne?

Anmeld

4. august 2009

82Miraklet

Jeg har prøvet at bringe emnet på banen for pædagogerne, men de siger bare at nogen børn er sådan..... Hmmm tja det kan da godt være, men Naija har altid været en glad og åben, nysgerrig pige og hun er bare slet ikke sig selv eller i sit eget gode jeg når der tales børnehave....

Nu skulle hun have kage med idag i børnehaven, men selv det kunne ikke logge hende afsted uden gråd og tårer....

Puhhh ville sådan ønske det snart ville vende for aner ikke mine levende råd for hvad vi kan gøre !!!

Anmeld

6. august 2009

Charlie

Hej Maria,
hvor er det da træls for jer!  Øv. Det skulle jo helst være noget rart at komme i børnehaven.
Jeg tror også jeg, som de andre skriver, ville snakke med goggerne og ledelsen. Evt. måske få fat i en de der børnepsykologer el. noget? Måske kunne de tage ud og observere hende lidt?
Jeg synes det lyder lidt uengageret af pædagogerne at sige, at sådan er der bare nogle børn der er, når hun normalt er en glad og udadvendt pige. Jeg kan da godt se at det fra deres synspunkt måske kunne være sådan. Men det ved de jo ikke, da de jo ikke har kendt hende mere end den ene måned.
Hvor svært el. let ville det være at skifte institution? Det ville jeg nok begynde at overveje, hvis ikke det snart bliver bedre.

Knus Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.