Gravid i uge 19 og små ondt hele tiden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
7 svar
4 synes godt om
2. februar 2014

san

Ja så nået jeg uge 19, og går og har små ondt hele tiden.. Tror det er de berømte ligamentsmerter jeg går og har, det stikker og prikker hele tiden når jeg skal op af sofaen og sengen, og til tider kan det virkelig gøre ondt.. men ellers har jeg det godt..

Hvordan har i andre det, og hvor langer er i henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

justagirl

san skriver:

Ja så nået jeg uge 19, og går og har små ondt hele tiden.. Tror det er de berømte ligamentsmerter jeg går og har, det stikker og prikker hele tiden når jeg skal op af sofaen og sengen, og til tider kan det virkelig gøre ondt.. men ellers har jeg det godt..

Lyder lidt som en blanding.. - plukveer.. jeg får dem også når jeg får rejst mig for hurtigt fx...

især når jeg skal op af sengen, men nu er jeg også lidt længere henne.. 32 uger.. men tror ikke der er noget at være bange for! mon ikke alt er som det skal være!

Anmeld

2. februar 2014

SabinaMortensen

san skriver:

Det lyder absolut helt normalt
Jeg er i 18. uge, og har haft det samme i mange uger

Anmeld

2. februar 2014

FrkGranger

san skriver:

Jeg er i uge 25 og jeg har smerter i muskler ved hofter over len og mave, ligmenssmerter og prikken og stikken.

Om morgenen kan jeg næsten ikke komme op og gå strækt og kan ikke komme fra ryg og og lige op skal rulle om på siden.

Anmeld

2. februar 2014

Michelle21

Det lyder ganske normalt..

Jeg er 40+3 og lider af ekstreme plukveer og mens smerter  

Anmeld

2. februar 2014

san

justagirl skriver:

Lyder lidt som en blanding.. - plukveer.. jeg får dem også når jeg får rejst mig for hurtigt fx...

især når jeg skal op af sengen, men nu er jeg også lidt længere henne.. 32 uger.. men tror ikke der er noget at være bange for! mon ikke alt er som det skal være!

Jo det tror jeg også bestemt, at alt er som det skal være. skal bare lige vende mig til at man skal gør nogen ting mere stille og roligt ...

Anmeld

2. februar 2014

san

FrkGranger skriver:

Jeg er i uge 25 og jeg har smerter i muskler ved hofter over len og mave, ligmenssmerter og prikken og stikken.

Om morgenen kan jeg næsten ikke komme op og gå strækt og kan ikke komme fra ryg og og lige op skal rulle om på siden.

det er også meget slemt om morgenen her, men det hjælper at komme op og gå, og i et varmt bad

Anmeld

3. februar 2014

justagirl

san skriver:

Jo det tror jeg også bestemt, at alt er som det skal være. skal bare lige vende mig til at man skal gør nogen ting mere stille og roligt ...

ja lyt du hellere til dig selv! jeg måtte en tur til fødegangen 24+ pga overbelastede ledbånd.. -.-

er ked af jeg ikke lyttede til min krop... nu kan jeg ikke ret meget af gangen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.