dun eller syntetisk dyne til juni baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
7 svar
1 synes godt om
2. februar 2014

elskeratværemor

Hej alle sammen :-) står og skal ud og kigge på baby dyne her om lidt, men er i tvivl om hvorvidt jeg skal købe en dun eller en syntetisk fyldt dyne når baby ankommer i slut juni mdr? Hvad har i gjort som har sommerbørn?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

IT-nørd

Hej alle sammen :-) står og skal ud og kigge på baby dyne her om lidt, men er i tvivl om hvorvidt jeg skal købe en dun eller en syntetisk fyldt dyne når baby ankommer i slut juni mdr? Hvad har i gjort som har sommerbørn?  

Jeg brugte en Voksi pose med dun sommerdyne til mit juni barn da jeg ikke bryder mig om syntetiske tekstiler

Anmeld

2. februar 2014

Jenny12

sus1987 skriver:

Jeg ville aldrig vælge et syntetisk materiale til mit barn - sommer eller vinter  

Anmeld

2. februar 2014

Maja_4000

Vi købte en dundyne til den første, så den genbruger vi.. Og så har vi arvet en syntetisk.. Den bliver brugt hvis den anden er til vask

Hvis dundynen er for varm må lillesøster sove med tæppe eller bare dynebetrækket.. Det er i hvert fald planen.. Jeg har termin 21. juni hehe

Anmeld

2. februar 2014

L&V

Vores sover i voksi ude med dun sommerdyne og inde med dun ku aldrig drømme om at købe syntetisk hverken til dem eller mig selv

Anmeld

2. februar 2014

elskeratværemor

Maja_4000 skriver:

Vi købte en dundyne til den første, så den genbruger vi.. Og så har vi arvet en syntetisk.. Den bliver brugt hvis den anden er til vask

Hvis dundynen er for varm må lillesøster sove med tæppe eller bare dynebetrækket.. Det er i hvert fald planen.. Jeg har termin 21. juni hehe

Jeg har også termin den 21. Juni :-D 

Ja jeg går efter dun, da jeg kan hører ingen ville vælge syntetisk-tak for de hurtige svar alle sammen :-)  

Anmeld

2. februar 2014

GUSO

Har altid haft dun til mine, eller Uld i voksi

Anmeld

2. februar 2014

GUSO

Har altid haft dun til mine, eller Uld i voksi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.