hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. februar 2014

Anonym trådstarter

hej piger 

jeg har virkelig brug for hjælp, de sidste 3 dage har jeg ikke kunne falde i søvn, når jeg så endelig falder i søvn, så vågner jeg efter et par timer, badet i eget sved og jeg ved simpelthen ikke hvorfor, jeg har ikke haft det problem før overhovedet, jeg hænger snart ikke sammen mere og kan bare mærke at jeg køre på de sidste kræfter jeg har.. 

det skal lige siges at jeg har en utrolig dejlig, støttende og forstålig mand som tager knægten når han kan se det er for meget for mig, og ber mig om at gå ind og sove, men hvordan skulle jeg kunne det, når der går flere timer før jeg falder i søvn.. 

håber virkelig der er nogle der har gode råd 

på forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

hej piger 

jeg har virkelig brug for hjælp, de sidste 3 dage har jeg ikke kunne falde i søvn, når jeg så endelig falder i søvn, så vågner jeg efter et par timer, badet i eget sved og jeg ved simpelthen ikke hvorfor, jeg har ikke haft det problem før overhovedet, jeg hænger snart ikke sammen mere og kan bare mærke at jeg køre på de sidste kræfter jeg har.. 

det skal lige siges at jeg har en utrolig dejlig, støttende og forstålig mand som tager knægten når han kan se det er for meget for mig, og ber mig om at gå ind og sove, men hvordan skulle jeg kunne det, når der går flere timer før jeg falder i søvn.. 

håber virkelig der er nogle der har gode råd 

på forhånd tak 

har du ændret mad og Drikke vaner om aftenen? Eller har du meget om ørerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.