Understellet udseende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

798 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2014

Anonym trådstarter

Ja sorry men er det normalt efter en fødsels (2 måneder siden) at ens tissekonen ser anderledes ud. Fx kan jeg se urinrørs åbningen, hvilket jeg ikke har kunne før, og kan se meget længere ind i skeden ;0 nøj hvor er det da ikke særlig sexet dernede mere ;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

ano14316

Anonym skriver:

Ja sorry men er det normalt efter en fødsels (2 måneder siden) at ens tissekonen ser anderledes ud. Fx kan jeg se urinrørs åbningen, hvilket jeg ikke har kunne før, og kan se meget længere ind i skeden ;0 nøj hvor er det da ikke særlig sexet dernede mere ;(

Om det specifikke ting kam jeg ikke udtale mig, men det rr normalt at det ser anderledes ud...

Det hele er jo blevet strukket en hel del..

Anmeld

2. februar 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Op

Anmeld

2. februar 2014

twinny

Anonym skriver:

Ifølge drengenes far, så min tissekone rimelig hurtigt normalt efter fødslen.

Men jeg kan ikke lige svare dig på om hvordan det SKAL se ud.

Anmeld

2. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Tænker at det er meget normalt at der lige går noget tid, inden tingene vender tilbage til normale tilstande, efter en fødsel!

Og ellers ku spørge lægen til 8 ugernes tjekket! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.