Familierådgivning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2014

Lullaby

Så går der ikke længe før vi skal til det første møde i familierådgivningen. Selvom vi begge arbejder med adhd børn i hverdagen er det noget andet når det er ens datter. Puh, jeg ved det er bedst for vores familie, at få hjælp, men synes på en måde at det er nederlag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

Pcokate

Lullaby skriver:

Så går der ikke længe før vi skal til det første møde i familierådgivningen. Selvom vi begge arbejder med adhd børn i hverdagen er det noget andet når det er ens datter. Puh, jeg ved det er bedst for vores familie, at få hjælp, men synes på en måde at det er nederlag.

Jeg håber at du inderst inde ved at det ikke er et nederlag, tværtimod. I viser jo netop at i kan se hvad der er bedst for jeres familie

Anmeld

2. februar 2014

GUSO

Det er bestemt ikke et nederlag at bede om hjælp og rådgivning, det var et nederlag hvis du ignorerede situationen.. til dig

Anmeld

2. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er aldrigt nederlag at be om hjælp. Det er et nederlag hvis man lader være!! 

Rigtig meget held og lykke med det hele!! Vh stine

Anmeld

2. februar 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Tænk på at det kræver resursestærke forældre, at have et barn mwd udfordringerne, og en del af resurserne er at vide hvornår man skal have hjælp, fordi man kun ønsker det bedste for sit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.