11 grønne dage og -2,7 kg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
12 svar
28 synes godt om
1. februar 2014

StudPsyk

Jeg er bare så glad! Guderne skal vide, at jeg har kæmpet for det her før, men givet op igen. Normalt er det sådan, at den første uge går ganske okay, dog gerne med 1-2 dage hvor jeg ikke har været HELT artig, og derfra går det ned af bakke.

Nu har jeg været i gang i 11 dage, jeg har overholdt mine kalorier alle 11 dage, og der er so far røget 2,7 kilo. Jeg skal tabe rigtig mange kilo, over 30, så det er rart med en god start.

Jeg kan mærke med mig selv, at jeg har en helt anden indstilling til det denne gang. De andre gange har det været sådan noget med "Joh, jeg kan da prøve", men denne gang har jeg det sådan at "jeg GØR det!"

Og jo flere grønne dage jeg får, jo mere blod på tanden får jeg, for så ser det jo grimt ud med en rød prik midt i det hele

Jeg har mange ting at være stolt af de sidste 11 dage. I går var jeg til min brors 21 års fødselsdag, hvor der blev serveret boller og kagemand. Jeg spiste en halv grovbolle og frugt for resten Hos svigerne har jeg sagt nej til eftermiddagskagen, og på mit frivilligjob, hvor der altid står kiks og chokolade fremme, har jeg selv medbragt mandler og skyr.

Jeg har det rigtig godt med det her, og jeg glæder mig sådan til at nå længere i processen.

Jeg skriver om det på www.rundtilsund.dk , hvis i får lyst at følge med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Mrs.David

Janne T. skriver:

Jeg er bare så glad! Guderne skal vide, at jeg har kæmpet for det her før, men givet op igen. Normalt er det sådan, at den første uge går ganske okay, dog gerne med 1-2 dage hvor jeg ikke har været HELT artig, og derfra går det ned af bakke.

Nu har jeg været i gang i 11 dage, jeg har overholdt mine kalorier alle 11 dage, og der er so far røget 2,7 kilo. Jeg skal tabe rigtig mange kilo, over 30, så det er rart med en god start.

Jeg kan mærke med mig selv, at jeg har en helt anden indstilling til det denne gang. De andre gange har det været sådan noget med "Joh, jeg kan da prøve", men denne gang har jeg det sådan at "jeg GØR det!"

Og jo flere grønne dage jeg får, jo mere blod på tanden får jeg, for så ser det jo grimt ud med en rød prik midt i det hele

Jeg har mange ting at være stolt af de sidste 11 dage. I går var jeg til min brors 21 års fødselsdag, hvor der blev serveret boller og kagemand. Jeg spiste en halv grovbolle og frugt for resten Hos svigerne har jeg sagt nej til eftermiddagskagen, og på mit frivilligjob, hvor der altid står kiks og chokolade fremme, har jeg selv medbragt mandler og skyr.

Jeg har det rigtig godt med det her, og jeg glæder mig sådan til at nå længere i processen.

Hvor er det bare flot keep on going..

Jeg er også igang.. Skulle gerne smide 20 kg ialt og de første 5 er røget på 4 uger.
Dog smed jeg 4 af dem på 2 uger og derefter er det gået lidt langsomt
Men når vægten står stille finder jeg trøst i at der stadig forsvinder cm rundt om på kroppen
Nu har motionen fået ekstra gas de sidste par dage, så håber det kan ses på vægten mandag

God tur nedad

Anmeld

1. februar 2014

Krussedulle

Janne T. skriver:

Sådan!! Hvor er det bare sejt!!

Er selv igang! Vil gerne af med i hvert fald 22! (Måske mere?!) Og de første 2 er jeg sluppet af med, på en uge!

Og jeg har det på samme måde som dig!! Er topmotiveret og jeg GØR bare det her!!

Anmeld

1. februar 2014

Lykke:)

Janne T. skriver:

Hvor er du sej!

Anmeld

1. februar 2014

*Pingvinen*

Bare klø på... Du er sgu sej...

Anmeld

1. februar 2014

StudPsyk

Tak skal i have piger! Det er en god følelse  

Anmeld

6. februar 2014

Smilehul

Hvor er du sej! Og super flot resultat 

Har du slet ikke spist "ulovlige" ting i de 11 dage og smidt 2,7 kilo? Uden motion?

Anmeld

6. februar 2014

StudPsyk

Smilehul skriver:

Hvor er du sej! Og super flot resultat 

Har du slet ikke spist "ulovlige" ting i de 11 dage og smidt 2,7 kilo? Uden motion?

Jeg ved ikke helt hvad du tænker på med ulovilge ting? Altså man kan jo for så vidt leve af macdonaldsmad, så længe man holder sig i kalorieunderskud vil man tabe sig

Jeg har spist sundt, skåret ned på dårlige kulhydrater, men jeg har brugt nupobarer og den slags som snacks, som jeg synes der skal være plads til

Og nej ingen motion.

Her anden uge har jeg tabt 2,2 kilo så nu 4,1 kilo på 2 uger!

Anmeld

6. februar 2014

Smilehul

Janne T. skriver:

Jeg ved ikke helt hvad du tænker på med ulovilge ting? Altså man kan jo for så vidt leve af macdonaldsmad, så længe man holder sig i kalorieunderskud vil man tabe sig

Jeg har spist sundt, skåret ned på dårlige kulhydrater, men jeg har brugt nupobarer og den slags som snacks, som jeg synes der skal være plads til

Og nej ingen motion.

Her anden uge har jeg tabt 2,2 kilo så nu 4,1 kilo på 2 uger!

Sorry, det som jeg mente var, om du småspiste om dagen; chokolade og den slags ting  

Men flot klaret 4 kg. på 2 uger WOW, det er flot klaret 

Vil gerne tabe mig 8 kg., det burde kunne gøres på en mdr! 

Har du lyst og mod på at skrive, hvordan hver dag ser ud for dig mht. mad - alle måltider? Vil meget gerne følge dig - det giver et ekstra booooooost.

Anmeld

6. februar 2014

StudPsyk

Smilehul skriver:

Sorry, det som jeg mente var, om du småspiste om dagen; chokolade og den slags ting  

Men flot klaret 4 kg. på 2 uger WOW, det er flot klaret 

Vil gerne tabe mig 8 kg., det burde kunne gøres på en mdr! 

Har du lyst og mod på at skrive, hvordan hver dag ser ud for dig mht. mad - alle måltider? Vil meget gerne følge dig - det giver et ekstra booooooost.

Du skal tænke på jeg også har meget at tage af, så går det hurtigere. Jeg skal tabe 35 kilo, og hvis du kun skal tabe 8 er det ikke sikkert det går lige så stærkt. Og så ryger der også meget væske i starten, det har meget at sige!

Jamen det er forskelligt hvad jeg spiser fra dag til dag. Men du kan få lov at kigge i min madlog. Der er plads til mange forbedringer! Primært ift. portionsstørrelser og mellemmåltider, men rom blev ikke bygget på en dag

Jeg må hellere sige jeg har ligget syg med halsbetændelse siden søndag og er først begyndt at tælle kalorier igen i dag, hvor min appetit har været lidt mangelfuld. Eneste grund til jeg spiste her til aften var for at få nok kalorier for at min krop kan restituere. Mærkelig følelse med tvangsædning

Du kan gå tilbage i kalenderen i venstre hjørne, startede 22. januar. Men min madplan er nok ikke skide inspirerende endnu  

http://www.madlog.dk/private/497IJE3U0CS4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.