Jeg er bare så glad! Guderne skal vide, at jeg har kæmpet for det her før, men givet op igen. Normalt er det sådan, at den første uge går ganske okay, dog gerne med 1-2 dage hvor jeg ikke har været HELT artig, og derfra går det ned af bakke.
Nu har jeg været i gang i 11 dage, jeg har overholdt mine kalorier alle 11 dage, og der er so far røget 2,7 kilo. Jeg skal tabe rigtig mange kilo, over 30, så det er rart med en god start.
Jeg kan mærke med mig selv, at jeg har en helt anden indstilling til det denne gang. De andre gange har det været sådan noget med "Joh, jeg kan da prøve", men denne gang har jeg det sådan at "jeg GØR det!"
Og jo flere grønne dage jeg får, jo mere blod på tanden får jeg, for så ser det jo grimt ud med en rød prik midt i det hele 
Jeg har mange ting at være stolt af de sidste 11 dage. I går var jeg til min brors 21 års fødselsdag, hvor der blev serveret boller og kagemand. Jeg spiste en halv grovbolle og frugt for resten
Hos svigerne har jeg sagt nej til eftermiddagskagen, og på mit frivilligjob, hvor der altid står kiks og chokolade fremme, har jeg selv medbragt mandler og skyr.
Jeg har det rigtig godt med det her, og jeg glæder mig sådan til at nå længere i processen.
Jeg skriver om det på www.rundtilsund.dk , hvis i får lyst at følge med 
Anmeld