løn i butik?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
4 svar
3 synes godt om
1. februar 2014

bobbles

Jeg er i gang med min uddannelse, og vi skal søge en læreplads om 11 måneder. Kunne godt tænke mig at stå og sælge mobiler mm. F. Eks i en telenor butik eller Elgiganten måske. Nogen der ved hvad man tjener som udlært??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

esioul

bobbles skriver:

Jeg er i gang med min uddannelse, og vi skal søge en læreplads om 11 måneder. Kunne godt tænke mig at stå og sælge mobiler mm. F. Eks i en telenor butik eller Elgiganten måske. Nogen der ved hvad man tjener som udlært??

Efter hvad jeg kan se på jobindex er startlønnen hvis ca 21.000 før skat beregnet ud fra en 37 timers stilling.

Anmeld

1. februar 2014

Rockertand

esioul skriver:

Efter hvad jeg kan se på jobindex er startlønnen hvis ca 21.000 før skat beregnet ud fra en 37 timers stilling.

Det er optimistisk, formentligt nærmere 19.000 (hvilket i øvrigt er næsten fornærmede efter min mening, man er jo udlært...jeg ville få mere på dagpenge, men er så også i en anden branche).

Anmeld

1. februar 2014

bobbles

esioul skriver:

ja lønnen er jo nok ikke den højeste men butik er det jeg kan lide

Anmeld

1. februar 2014

bobbles

Rockertand skriver:

Det er optimistisk, formentligt nærmere 19.000 (hvilket i øvrigt er næsten fornærmede efter min mening, man er jo udlært...jeg ville få mere på dagpenge, men er så også i en anden branche).

ja det er den højeste løn så man kan godt nogen gange føle det er meget at sidde 2 år på skole bænken for at få "almisser"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.