Gravid igen 2 cyklus efter GUL :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
12 svar
24 synes godt om
1. februar 2014

Soleil

Ja som nogen ved havde jeg en GUL i december måned, kroppen klarede det dog selv i sidste ende.

Jeg er i dag 4+0 og har testet positiv i morges

Jeg er glad, men selvfølgelig også rigtig rigtig nervøs for om det sker igen. Jeg var lidt i tvivl om at jeg skulle offentliggøre det herinde, men i var så stor en hjælp sidst da det gik galt Så hvis det sker igen, så ved jeg hvor jeg skal henvende mig

Mine bryster driller allerede, hvilket de slet ikke gjorde sidste gang, så måske er dette et godt tegn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

cwl

Tillykke.. for den lille spire bliver denne gang

Anmeld

1. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ej hvor er det dejligt! Tillykke med det!!  for at alt går perfekt denne gang 

Anmeld

1. februar 2014

Babydrøm

Soleil skriver:

Ja som nogen ved havde jeg en GUL i december måned, kroppen klarede det dog selv i sidste ende.

Jeg er glad, men selvfølgelig også rigtig rigtig nervøs for om det sker igen. Jeg var lidt i tvivl om at jeg skulle offentliggøre det herinde, men i var så stor en hjælp sidst da det gik galt Så hvis det sker igen, så ved jeg hvor jeg skal henvende mig

Mine bryster driller allerede, hvilket de slet ikke gjorde sidste gang, så måske er dette et godt tegn

Stort tillykke 

Anmeld

2. februar 2014

Soleil

Tusind tak

Anmeld

2. februar 2014

CH2012

Soleil skriver:

Er SÅ glad på dine vegne. Kan huske jeg blev rigtig ærgerlig på jeres vegne over din situation. Ved ikk 100% hvorfor din situation rørte mig så meget, - måske fordi jeg selv mistede på det tidspunkt... Så er rigtig glad på jeres vegne over, at du allerede er blevet gravid igen!

Anmeld

2. februar 2014

LinLin

Tillykke

Anmeld

3. februar 2014

Soleil

Tusind tak Og tak for dine tanker Jeg er super glad for at være gravid igen, men MØG HAMRENDE nervøs for at det samme sker igen.

Jeg ligger mærke til det mindste ved min krop og render konstant for at se om jeg bløder.

Lige nu er det LIDT svært at nyde. Så jeg tæller dage til tryghedsscanning, så jeg kan få set om den er ok

Anmeld

3. februar 2014

Putomanen

Stort tillykke!

Jeg håber at den lille spire sætter sig godt fast det rigtige sted, og bliver der

Anmeld

3. februar 2014

Lilje82

Tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.