Scanning igår :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
3 svar
19 synes godt om
1. februar 2014

Mariekjellerup90

Hej alle.. 

Var til scanning igår på Skejby sygehus, hvor der var en alm læge også en af landes bedste hjerte kirurger der scannede mig, da der var mistanke om at min søn havde en hjertefejl. Kan så fortælle at det hele var som det skulle være, hans hjerte slår et ekstra slag, men ikke noget der påvirker ham :-) så er godt nok lettet efter 14 dage i uvished. Så det var lige den bedste Fødselsdagsgave jeg kunne få igår <3  

knus marie  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

BigHope13

Mariekjellerup90 skriver:

Hej alle.. 

Var til scanning igår på Skejby sygehus, hvor der var en alm læge også en af landes bedste hjerte kirurger der scannede mig, da der var mistanke om at min søn havde en hjertefejl. Kan så fortælle at det hele var som det skulle være, hans hjerte slår et ekstra slag, men ikke noget der påvirker ham :-) så er godt nok lettet efter 14 dage i uvished. Så det var lige den bedste Fødselsdagsgave jeg kunne få igår <3  

knus marie  

Hvor er det dog dejligt at høre , så kan man atter slappe af og nyde den sidste ventetid

Anmeld

1. februar 2014

Carina:-)

Skønt 

Anmeld

1. februar 2014

Lelulu

Mariekjellerup90 skriver:

Hej alle.. 

knus marie  

Dejligt   

Du må være helt ovenpå nu, hvor du har været bekymret så mange dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.