igangsættelse med stikpille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. februar 2014

sabrina89

Har fået den første pille kl. 10 og er så taget hjem. Der er lidt murren i underlivet men ikke noget der er værd at skrive om. 

Jer der er blevet sat igang med pille hvor mange piller skulle i ha og hvor længe gik der før der skete noget? 

Er 41+5 så er ved at være lidt utålmodig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

B&J

jeg var dog ikke så langt henne som dig men her gik der 3 døgn før mine virkede, så ingen positiv historie her ud over jeg fik verdens dejliges dreng

men håber snart din murren bliver til veer

Anmeld

1. februar 2014

L&V

sabrina89 skriver:

Har fået den første pille kl. 10 og er så taget hjem. Der er lidt murren i underlivet men ikke noget der er værd at skrive om. 

Jer der er blevet sat igang med pille hvor mange piller skulle i ha og hvor længe gik der før der skete noget? 

jeg fik 2piller lagt op 7 gange også tog de vandet.. Der gik 3 dage

Anmeld

1. februar 2014

mortilluckas

Puster en ordentlig omgang ve-støv afsted til dig❤️

Anmeld

1. februar 2014

MissTas

sabrina89 skriver:

Jeg blev sat i gang på termin 40+0 hvor jeg fik den første pille kl. 8 om morgenen. Der skete intet, så fik nummer 2 ved 14 tiden og kl. 17 begyndte jeg at få småveer.. intet voldsomt bare lidt ubehag.. kl. 22.00 om aftenen fik jeg for alvor veer og fødte næste dag 14.34

Anmeld

1. februar 2014

MomInTheMaking

Fik to, den første kunne jeg faktisk ikke mærke, efter nr. 2 gik der 3 timer så gik vandet og ti minutter efter kom veerne, 17 timer senere var Penny ude. men det tog kun så lang tid fordi jeg insisterede på at min fødsel skulle gå så naturligt så muligt. Var 42+0 da jeg blev sat igang.

pøj pøj.

Anmeld

1. februar 2014

et-ønske

Jeg fik en lagt op om eftermiddagen, sendt hjem med besked på at komme næste morgen - fik dog veer om eftermiddagen og næste dag til middag blev hun født - ca 22 timer efter første pille
Ve-støv sendt i din retning

Anmeld

1. februar 2014

Eliza

Jeg havde 2cm livmoderhals og var hermetisk lukket 41+3.
Fik lagt den første pille kl 12 og kunne 1 time senere, køre hjem med beskeden om at jeg skulle ikke regne med en skid og skulle komme igen dagen efter kl 9.
På P-pladsen var der lidt murren og lidt der nev en smugle.
Omkring kl 14 gik det hele i sig selv.

Kl 16 startede ve-storm kl 20.45 var han født.

Så jeg nåede kun den ene pille

Anmeld

1. februar 2014

sabrina89

Tak for støvet allesammen :-) stadig kun murren men håber at de kan tag vandet når vi skal derned igen

Anmeld

1. februar 2014

FrkZier

sabrina89 skriver:

Jeg fik første pille onsdag kl 8, allerede efter 2 timer havde jeg regelmæssige veer der bed godt, jeg kunne derfor ikke få flere piller pga. de var bange for overstimulering af livmoderen.. jeg havde så regelmæssige veer i 2døgn uden jeg udvidet mig før jeg så fik vedrop og fødte efter yderligere 1 døgn med vestorm

krydser fingre for det går liiidt mere nemt for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.