Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med det. ☺️
Stort tillykke!
LinLin skriver: TillykkeEr det privat scanning? Tænker nemlig jeg vil have lavet sådan en tidlig næste gang hvis ikke vi får den "gratis"
TillykkeEr det privat scanning? Tænker nemlig jeg vil have lavet sådan en tidlig næste gang hvis ikke vi får den "gratis"
AnnaKJ skriver: Vi har idag været til scanning - det gik super godt Er et sted mellem 7+4 og 7+6, men det bliver selvfølgelig mere præcist til NF Her er min reje
Vi har idag været til scanning - det gik super godt Er et sted mellem 7+4 og 7+6, men det bliver selvfølgelig mere præcist til NF Her er min reje
Stort tillykke
AnnaKJ skriver: Ja, det er en privat Det var super hyggeligt, helt noget andet end på et sygehus
Ja, det er en privat Det var super hyggeligt, helt noget andet end på et sygehus
LinLin skriver: Ja jeg har prøvet det - bare ikke en tidlig tryghedsscanning, men det ved jeg vi har brug for næste gang....
Ja jeg har prøvet det - bare ikke en tidlig tryghedsscanning, men det ved jeg vi har brug for næste gang....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128