Kan Skyr fryses ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.140 visninger
5 svar
1 synes godt om
1. februar 2014

MyLove E

Jeg skal lave bagte æbler med kanal og nødder.
Vil så lave en vanilje skyr til. Men tænker om man kan fryse det så det bliver lidt is agtig ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Nea85

MyLove E skriver:

Vil så lave en vanilje skyr til. Men tænker om man kan fryse det så det bliver lidt is agtig ???

Søgte lige på google. Det anbefales ikke, da det ændrer konsistens ved frysning. Har dog ikke prøvet

Anmeld

1. februar 2014

FrkZier

MyLove E skriver:

Det krystalisere lidt når det bliver frosset, men udover det så det helt udemærket synes jeg.
jeg lavede selv en jordbær-skyr-is her den anden dag, det smagte helt udemærket på trods af konsitensen var lidt krystal-agtig

Anmeld

1. februar 2014

MyLove E

FrkZier skriver:

Det krystalisere lidt når det bliver frosset, men udover det så det helt udemærket synes jeg.
jeg lavede selv en jordbær-skyr-is her den anden dag, det smagte helt udemærket på trods af konsitensen var lidt krystal-agtig

Tak. Det bliver en anden gang:-D:-)

Anmeld

1. februar 2014

Sandratoft

MyLove E skriver:

Jeg har engang lavet skyr is, og det blev bare alt alt for hårdt desværre :/ gætter på at det bliver meget vanderet når det tøes op igen.

Anmeld

1. februar 2014

Hønsemor

Har set man kan købe det som noget der minder om is færdiglavet (dog i en 7/11)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.