Må jeg mon bowle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. august 2009

Dictes mor

Vi skal til fødselsdag, hvor vi skal bowle, og både min mand og svigermor er sikre på, at jeg ikke må bowle. Men kan det virkelig passe? Jeg har lovet dem at lade være og det er ikke noget problem,men jeg kan bare ikke forstå at jeg ikke må. Men det kan da godt være, at man skal passe mere på sig selv end jeg sådan umiddelbart går og tror.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2009

Lise

Nu ved jeg at det har været en kamp for jer at få dig gravid, men hvorfor skulle du ikke måtte bowle?  
Man plejer at sige at man bare skal mærke efter i sin krop. Hvis ikke kroppen brokker sig (smerter), så er det ok...

Anmeld

3. august 2009

Leneur

Majastina skriver:

Vi skal til fødselsdag, hvor vi skal bowle, og både min mand og svigermor er sikre på, at jeg ikke må bowle. Men kan det virkelig passe? Jeg har lovet dem at lade være og det er ikke noget problem,men jeg kan bare ikke forstå at jeg ikke må. Men det kan da godt være, at man skal passe mere på sig selv end jeg sådan umiddelbart går og tror.

Nu ved jeg jo ikke lige hvor langt du er henne men jeg blev gravid i december og i februar var jeg ude at bowle, jeg var ca 7 uger henne på det tidspunkt. Bowlede så med den letteste kugle der var uden problemer og hyggede helt vildt ved det.
Nu ved jeg jo godt at i har kæmpet for at blive gravide men en graviditet er ikke en sygdom, selvom man til tider er besværet af at være det, så i mine øjne ville du sagtens kunne bowle.
Knus

Anmeld

3. august 2009

Dictes mor

Jeg tror også, at det er fordi det har været så meget af en kamp at blive gravid, at de er så bekymrede hele tiden. Hvis det stod til Per, så blev jeg pakket ind i bobelplast de næste syv-otte måneder
Jeg lader nu være på torsdag, for jeg behøver jo ikke gøre dem mere bekymrede end nødvendigt, så kan jeg tage nogle billeder istedet eller måske spise lidt. For spise, det kan jeg da i hvert fald sagtens

Anmeld

3. august 2009

Nanna1985

Jeg kan ikk se grund til at du ikk kan bowle.. Det har jeg gjort under begge mine graviditeter og der har jeg været under 12 uge begge gange.. Så længe du lytter til din krop og hvis du får ondt, jamen så hold en pause ellers må de andre bowle færdig for dig..

Anmeld

3. august 2009

Ox.

Min JM frarådede mig det, da det som ikke føles som så meget vægt for dig, hurtigt kan blive det selvom det "kun" måske er en 7-8 kilo du bære på ad gangen
Men ellers tag en snak med hende om det ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.