Testet positiv...MEN

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

543 visninger
8 svar
3 synes godt om
1. februar 2014

Anonym trådstarter

JA jeg har lige testet positiv igår 3+1 og i dag 3+2...Er lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne da jeg allerede testede svagt positiv 2+4, hvilket ikke burde kunne lade sig gøre.

Men jeg havde en SA for nogle måneder siden og er bange for at det skal ske igen. Ved i hvad chancerne er for det 2 gang?

Til forskel fra sidst har jeg meget ømme bryster og føler mig gravid, hvilket jeg ikke gjorde sidste gang. Håber i kan hjælpe mig lidt på vej

Jeg har vedhæftet et billede af mine test. Den første er fra i dag og den anden fra igår

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Kamilla-m

jeg ville ikke turdt stole på en test før tid.

men krydser finger for dig 

Anmeld

1. februar 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

JA jeg har lige testet positiv igår 3+1 og i dag 3+2...Er lidt i tvivl om hvor langt jeg er henne da jeg allerede testede svagt positiv 2+4, hvilket ikke burde kunne lade sig gøre.

Men jeg havde en SA for nogle måneder siden og er bange for at det skal ske igen. Ved i hvad chancerne er for det 2 gang?

Til forskel fra sidst har jeg meget ømme bryster og føler mig gravid, hvilket jeg ikke gjorde sidste gang. Håber i kan hjælpe mig lidt på vej

Jeg har vedhæftet et billede af mine test. Den første er fra i dag og den anden fra igår

Man kan da sagtens stole på en test før tid? Tillykke herfra i hvert fald chancerne for en sa igen er vidst lige så stor som sidst, har jeg hørt, desværre. 

Anmeld

1. februar 2014

cwl

Anonym skriver:

Hvordan plejer din cyklus at være og hvornår havde du din sidste første mens dag?

Anmeld

1. februar 2014

Ayasmor

Sandratoft skriver:

Man kan da sagtens stole på en test før tid? Tillykke herfra i hvert fald chancerne for en sa igen er vidst lige så stor som sidst, har jeg hørt, desværre. 

Jo, det kan man sagtens... Der er dog bare desværre stor risiko for, at man fanger en BIO-graviditet. Derfor frarådes det at teste før tid

Til TS
Dine teste ser fint positive ud Håber den lille spire bliver hængene, og at det ikke er en BIO du har fanget

Hilsen Sara

Anmeld

1. februar 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar piger Jeg ved godt at der er chancer for en bio, men håber selvfølgelig på at den er der

Jeg har sidste mens dag den 9 januar, blødte 6 dage og havde ægløsning 2 dage efter...Og har en ccyklus på 26 dage

Jeg burde heller ikke have testet...Men ak ja, sket er sket

Anmeld

1. februar 2014

cwl

Tak for svar piger Jeg ved godt at der er chancer for en bio, men håber selvfølgelig på at den er der

Jeg har sidste mens dag den 9 januar, blødte 6 dage og havde ægløsning 2 dage efter...Og har en ccyklus på 26 dage

Jeg burde heller ikke have testet...Men ak ja, sket er sket

I følge testberegner.dk er du 3+4 i dag og måske lidt mere hvis du havde ÆL to dage efter mens.

Jeg håber den lille spire bliver hængende..

Tør godt sige tillykke

Anmeld

1. februar 2014

modesty

Anonym skriver:

Der skal testes 14 dage efter ÆL, og det må have været i går.

Og de ser fint positive ud, så jeg tør da godt sige tillykke. 

Anmeld

1. februar 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak Så må jeg håbe at den vokser sig stor og stærk denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.