kære trådstarter
først en
, sikke en øv situation...
Jeg kan sagtens forstå hvis du er i tvivl ud fra de oplysninger du selv kommer med...
Kun du kan beslutte om graviditeten skal gennemføres eller ej..
inden du beslutter dig så tænk det hele godt igennem, med nej hatten på (med ja hatten på kan alt lade sig gøre, men sådan ser virkeligheden bare ikke altid ud)
fx hvis nu forholdet ikke holder hvad så, vil du kunne klare en flytning, dagligdag, økonomi, overskud, skole mv. med 3 børn???jeg kan afsløre jeg har 3 børn og DET er hårdt selvom vi er to om det (2 børn var piece of cake, hvis du spørger mig)
Det lyder som om du gerne vil give forholdet en chance men inderst inde godt ved, det nok ikke holder. så jeg syntes du skal træffe beslutningen udfra du med stor sandsynlighed bliver enlig mor og skal stå med det hele alene (plus evt. krav/ønsker fra faderen om samvær mv)
uanset hvad du beslutter er jeg sikker på netop din beslutning er den rigtige, så længe det er din egen beslutning og ikke noget nogen har tvunget dig til.
snak evt. med en bedste veninde om det eller ring til din læge og sig du gerne vil bestille en tid til abort men ikke er 100% sikker, så du kan få en snak med relevante fagpersoner, måske det kan hjælpe dig på vej til at få taget den rigtige beslutning for dig og dine.
Anmeld