Mindre voldsomme bevægelser allerede uge 27/28?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

428 visninger
3 svar
1 synes godt om
1. februar 2014

Maria-s

Er 2. Gangs gravid, 28+0 i dag. De sidste ca 2 uger synes jeg jeg er begyndt med relativ mange plukeveer, spændinger i underlivet og list sådan "skarpe" smerter fra siderne... Så jeg prøver at tage den med ro. Virkelig. Synes der skal utrolig lidt til før ovenstående symptomer tiltager i hyppighed. Jeg prøver hele t "slå det hen" fordi jeg jo stadig mærker hende mægle rundt derinde. Men jeg kan alligevel ikke lade være med at være lidt bekymret?.... Om alt er som det skal være? 

Jeg har det sidste stykke tid haft svært ved t komme på wc med nr 2 (beklager detaljerne) og når jeg har luft i maven, kan det gøre rigtig ondt, den der sådan skarpe smerte. Både når det køre rundt derinde og når jeg skal af med det og af med nr 2. Men tænker det måske er hende der trykker på mine tarme?? Anyway jeg har haft droppet jernen de sidste dage og nu er der sat over til sveskegrød 

min mand synes jeg snart skal få ringet til læge eller fødegangen, da han har hørt mig beklage mig som sagt de sidste små 2 uger. Men jeg har en JM tid på onsdag, så har hele egentlig tænkt jeg bare ville tage den med hende der. For jeg mærker jo liv?? 

Hvad ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Maria-s

Beklager stavefejl, dumme mobil

Anmeld

1. februar 2014

Team Putte

Maria-s skriver:

Er 2. Gangs gravid, 28+0 i dag. De sidste ca 2 uger synes jeg jeg er begyndt med relativ mange plukeveer, spændinger i underlivet og list sådan "skarpe" smerter fra siderne... Så jeg prøver at tage den med ro. Virkelig. Synes der skal utrolig lidt til før ovenstående symptomer tiltager i hyppighed. Jeg prøver hele t "slå det hen" fordi jeg jo stadig mærker hende mægle rundt derinde. Men jeg kan alligevel ikke lade være med at være lidt bekymret?.... Om alt er som det skal være? 

Jeg har det sidste stykke tid haft svært ved t komme på wc med nr 2 (beklager detaljerne) og når jeg har luft i maven, kan det gøre rigtig ondt, den der sådan skarpe smerte. Både når det køre rundt derinde og når jeg skal af med det og af med nr 2. Men tænker det måske er hende der trykker på mine tarme?? Anyway jeg har haft droppet jernen de sidste dage og nu er der sat over til sveskegrød 

min mand synes jeg snart skal få ringet til læge eller fødegangen, da han har hørt mig beklage mig som sagt de sidste små 2 uger. Men jeg har en JM tid på onsdag, så har hele egentlig tænkt jeg bare ville tage den med hende der. For jeg mærker jo liv?? 

Hvad ville i gøre??

jeg tror godt det kan være en grad af forstoppelse der bare gør ondt værre.. Har oplevet noget lignende for en uges tid siden og jeg er ikke Gravid.. Blot på morfin som giver hård afføring og det kan virkelig gøre noller med skarpe smerter i maven også er du utryg så ring til jm så du kan slappe af eller så din mand kan slappe af

Anmeld

1. februar 2014

LMX

Sådan som du beskriver det er n'jagtig sådan jeg har det og vi er omtrent lige langt. Jeg er 28+4.

Min JM mener det er mild forstoppelse. Ømhed og plukkeveer skyldes at baby vokser ret hurtigt på det her tidspunkt og så er det nok på tide at geare lidt ned. Jeg mærker det desværre i arbejdssituationer og må derfor virkelig passe på med ikke at overanstrenge mig for meget.

Det er HELT normalt. Her er det barn nr 4 og jeg forsikrer dig om at der ikke er grund til bekymring 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.