Er 2. Gangs gravid, 28+0 i dag. De sidste ca 2 uger synes jeg jeg er begyndt med relativ mange plukeveer, spændinger i underlivet og list sådan "skarpe" smerter fra siderne... Så jeg prøver at tage den med ro. Virkelig. Synes der skal utrolig lidt til før ovenstående symptomer tiltager i hyppighed. Jeg prøver hele t "slå det hen" fordi jeg jo stadig mærker hende mægle rundt derinde. Men jeg kan alligevel ikke lade være med at være lidt bekymret?.... Om alt er som det skal være?
Jeg har det sidste stykke tid haft svært ved t komme på wc med nr 2 (beklager detaljerne) og når jeg har luft i maven, kan det gøre rigtig ondt, den der sådan skarpe smerte. Både når det køre rundt derinde og når jeg skal af med det og af med nr 2. Men tænker det måske er hende der trykker på mine tarme?? Anyway jeg har haft droppet jernen de sidste dage og nu er der sat over til sveskegrød 
min mand synes jeg snart skal få ringet til læge eller fødegangen, da han har hørt mig beklage mig som sagt de sidste små 2 uger. Men jeg har en JM tid på onsdag, så har hele egentlig tænkt jeg bare ville tage den med hende der. For jeg mærker jo liv??
Hvad ville i gøre??
Anmeld