Holde barnedåb samtidig med bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2014

Anonym trådstarter

Hej

Er der nogle af jer der har holdt barnedåb og er blevet gift samtidig med?

Havde i en flot hvid kjole på, som hvis det kun var et bryllup der blev holdt? Eller hvordan?

Og hvordan foregik det?

(Er lige anonym da familien ikke lige skal vide noget før det er sikkert)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej

Havde i en flot hvid kjole på, som hvis det kun var et bryllup der blev holdt? Eller hvordan?

Og hvordan foregik det?

Vi gjorde, og ja det havde jeg, selvom den kun gik ned til lige under knæet Det hele var meget afslappet og vi var 55 personer + os tre Ud over navngivningsfest (ateister) og bryllup, var det også min mands studenterfest og min 18'års

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Vi gjorde, og ja det havde jeg, selvom den kun gik ned til lige under knæet Det hele var meget afslappet og vi var 55 personer + os tre Ud over navngivningsfest (ateister) og bryllup, var det også min mands studenterfest og min 18'års

Lavede i så en masse bryllupsting til festen? Brude dans og alt det man ser de gør i fjernsynet?

Har aldrig været til et bryllup før så ved ikke hvordan det sådan lige er  

Anmeld

31. januar 2014

-Sigrid-

Lavede i så en masse bryllupsting til festen? Brude dans og alt det man ser de gør i fjernsynet?

Har aldrig været til et bryllup før så ved ikke hvordan det sådan lige er  

Der er nogle taler, en sang og sådan, men ellers ikke Min mand har aldrig gidet danse med mig, så jeg danser med min far i stedet til fester 

Anmeld

31. januar 2014

Lotus86

Vores vennepar holdt bryllup og barnedåb samtidig, det var 100% et rigtigt bryllup med alt hvad det indebære.

Anmeld

1. februar 2014

C8

Anonym skriver:

Hej

Og hvordan foregik det?

Mine forældre blev gift og holdt barnedåb samtidigt og det syntes de var den bedste beslutning

Anmeld

1. februar 2014

Jupiter

Vi holdt bryllup/navngivning samtidig.

Gry var 2 mdr. på dagen, og vi var på rådhuset. Det var i juli.

Jeg havde en pæn kjole på, men ikke stor og hvid (dog ser jeg intet galt i det, for det er jo en speciel dag, og gæsterne kommer garanteret også i fint tøj ). Min mand havde dog et virkelig flot jakkesæt på 

Vi er ikke til det store højtidelige, så vi tog hjem og grillede i haven bagefter. Ingen taler, bordkort, sange osv. Bare hygge, god mad og masser af sludder og sladder 

Vi havde også "frabedt" os gaver - eller i hvert fald sagt at vi ikke ønskede os noget - så da folk kom med gaver alligevel, lavede vi lige et hurtigt gavebord, og åbnede gaverne stille og roligt mellem sutteflasker, bleskift osv. 

Der var også inviteret børn i alderen fra 2. mdr - 5 år, så vi havde også indtænkt at de skulle have lov til at lege, spise, sove når det passede.

Alt i alt en uformel og dejlig dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.