Okay, dilemma dilemma.. 

Vores lille skattepige bliver 5 mdr inden længe, og vi har INGEN sex haft overhovedet efter, jeg har født! Eller jo... vi havde sex EN gang, og der kom han slet ikke, den blev endda slap
(JA, sådan her
stod jeg helt nøgen og kiggede!!)
Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal stille op?
Mine tanker flyver virkelig rundt - tænker tit, jeg er for fed nu, han kan ikke lide mig, han bol*** sikkert udenom, hvilken fyr kan holde sig i 5 mdr og nååååååååår ja, han spiller den jo ikke af, som han siger! Han giver absolut ingen interesse for sex, overhovedet, og det går mig på, da jeg gerne vil have sex. Jeg ligger selv op til det, men kan bare se, at han ikke vil..... jeg føler bare, jeg er kørt træt i det og prøve hele tiden
Har i gode råd eller lignende dårlige "erfaringer"
sidder lidt og griner, det kan fandme ikke passe .. 5 mdrrrr!!
Jeg kender hverken dig eller din kæreste, så det er ikke til at vide hvorfor jeres situation er som den er.
Hans reaktion kan have mange årsager. Han kan være nervøs, udmattet, præstationsangst fordi det er så lang tid siden, det kan være han har haft svært ved den store omvæltning at blive far - og det kan selvfølgelig også være at han har svært ved at tænde på dig efter hverdagen efter fødsel og med baby er sat ind. Og nu kan det jo være at han går rundt og skammer sig helt vildt over at han ikke kunne præstere. En kvinde der står sådan her
og glor på én fordi man ikke kan få den op at stå, er nok ikke den fedeste selvtillidsbooster.
Herhjemme tog det 4 mdr. før vi kom i gang igen. Jeg bristede ret voldsomt og selvom jeg nok var klar efter et par måneder, så var jeg ikke psykisk klar.
Men man skal altså bare kaste sig ud i det. Ja, det kan være kikset første gang, og anden og tredje. Men der er ikke andet for end at komme op på hesten igen.
Men... Har I snakket om det her? Nøglen til et godt parforhold er kommunikation. Snak med ham, hør hans tanker. Det er et følsomt emne, så prøv at være så afslappet som muligt, og prøv at lade være med at bebrejde ham. Fortæl at du savner ham, savner at have sex med ham, og om ikke I snart skal til at få gang i den del af jeres parforhold igen. Uden de store forventninger, tag det stille og roligt, og se hvad der sker.