Ingen sex i 5 mdr efter fødsel!? :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.004 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2014

Anonym trådstarter

Okay, dilemma dilemma.. 

Vores lille skattepige bliver 5 mdr inden længe, og vi har INGEN sex haft overhovedet efter, jeg har født! Eller jo... vi havde sex EN gang, og der kom han slet ikke, den blev endda slap  (JA, sådan her  stod jeg helt nøgen og kiggede!!)

Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal stille op?  

Mine tanker flyver virkelig rundt - tænker tit, jeg er for fed nu, han kan ikke lide mig, han bol*** sikkert udenom, hvilken fyr kan holde sig i 5 mdr og nååååååååår ja, han spiller den jo ikke af, som han siger! Han giver absolut ingen interesse for sex, overhovedet, og det går mig på, da jeg gerne vil have sex. Jeg ligger selv op til det, men kan bare se, at han ikke vil..... jeg føler bare, jeg er kørt træt i det og prøve hele tiden  

Har i gode råd eller lignende dårlige "erfaringer" sidder lidt og griner, det kan fandme ikke passe .. 5 mdrrrr!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Mettefpigen

Har i snakket om det....??? Jeg synes personligt det var svært at finde tid og lyst til det da jeg hele tiden var træt.... der kan være mange grunde til at der ikke dyrkes sex....

Anmeld

31. januar 2014

modesty

Okay, dilemma dilemma.. 

Vores lille skattepige bliver 5 mdr inden længe, og vi har INGEN sex haft overhovedet efter, jeg har født! Eller jo... vi havde sex EN gang, og der kom han slet ikke, den blev endda slap  (JA, sådan her  stod jeg helt nøgen og kiggede!!)

Mine tanker flyver virkelig rundt - tænker tit, jeg er for fed nu, han kan ikke lide mig, han bol*** sikkert udenom, hvilken fyr kan holde sig i 5 mdr og nååååååååår ja, han spiller den jo ikke af, som han siger! Han giver absolut ingen interesse for sex, overhovedet, og det går mig på, da jeg gerne vil have sex. Jeg ligger selv op til det, men kan bare se, at han ikke vil..... jeg føler bare, jeg er kørt træt i det og prøve hele tiden  

Har i gode råd eller lignende dårlige "erfaringer" sidder lidt og griner, det kan fandme ikke passe .. 5 mdrrrr!!  

Jeg kender hverken dig eller din kæreste, så det er ikke til at vide hvorfor jeres situation er som den er. 

Hans reaktion kan have mange årsager. Han kan være nervøs, udmattet, præstationsangst fordi det er så lang tid siden, det kan være han har haft svært ved den store omvæltning at blive far - og det kan selvfølgelig også være at han har svært ved at tænde på dig efter hverdagen efter fødsel og med baby er sat ind. Og nu kan det jo være at han går rundt og skammer sig helt vildt over at han ikke kunne præstere. En kvinde der står sådan her  og glor på én fordi man ikke kan få den op at stå, er nok ikke den fedeste selvtillidsbooster.

Herhjemme tog det 4 mdr. før vi kom i gang igen. Jeg bristede ret voldsomt og selvom jeg nok var klar efter et par måneder, så var jeg ikke psykisk klar. 

Men man skal altså bare kaste sig ud i det. Ja, det kan være kikset første gang, og anden og tredje. Men der er ikke andet for end at komme op på hesten igen.

Men... Har I snakket om det her? Nøglen til et godt parforhold er kommunikation. Snak med ham, hør hans tanker. Det er et følsomt emne, så prøv at være så afslappet som muligt, og prøv at lade være med at bebrejde ham. Fortæl at du savner ham, savner at have sex med ham, og om ikke I snart skal til at få gang i den del af jeres parforhold igen. Uden de store forventninger, tag det stille og roligt, og se hvad der sker.

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Vores forhold er helt fantastisk og vi elsker hinande, det er så ikke det, men jeg mangler bare SEX - det er også en af faktorene, der spiller i et forhold, hvis du kan forstå mig ret. 

Vi snakker om det, ja, men så er det mig, der skal bringe det på bane. Han vil aldrig "tage" på mig i hverdagen, bare lige sådan for "sjovt". 

Han siger, han har lyst, men .. ja, men. 

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Har i snakket om det....??? Jeg synes personligt det var svært at finde tid og lyst til det da jeg hele tiden var træt.... der kan være mange grunde til at der ikke dyrkes sex....

Ja, der er self mange andre ting end sex der er tid til, men vi snakker om det, dog er det altid mig der skal bringe det på bane - og så sker der bare aldrig mere derfra..... 

Anmeld

31. januar 2014

C8

Anonym skriver:

Okay, dilemma dilemma.. 

Har du spurgt ham lige ud hvad grunden er siden han ikke har lyst til sex og, at den blev slap? 5 mdr er også længe, især når man har den største lyst til sin partner :/ Det kan evt være han er rigtig træt pga søvnmangel.

Anmeld

1. februar 2014

Julimik

Jeg ville nok prøve at tale med ham om det, for at finde frem til, hvorfor han ikke har lyst. Det kan der nemlig være rigtig mange grunde til og det er jo slet ikke sikkert, at det har noget med dig eller den måde du ser ud på, at gøre Nogle mænd mister lysten når der kommer børn til, fordi de har et billede i hovedet af deres kæreste i fødselsøjeblikket - ikke specielt frækt Eller måske overskuddet ikke lige er der, fordi hele hverdagen nu handler om bleer og babytøj? Måske noget heeelt andet.

Tag en snak med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.