Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Findusinde skriver: Hey søde piger!Jeg var til MD scanning da jeg var 20+0... Alt så fint ud og vi venter en fin lille prinsesse mere.. Meen! Skal scannes igen når jeg er 20+6 fordi scanningsdamen sagde at det var for tidligt at scanne hjertet og ansigtet ordentligt, hun forsikrede mig om at det hun kunne se så fint ud, men at det var for tidligt at scanne hjertet ordentligt... Nu er jeg jo bare mega nervøs.. Kram
Hey søde piger!Jeg var til MD scanning da jeg var 20+0... Alt så fint ud og vi venter en fin lille prinsesse mere.. Meen! Skal scannes igen når jeg er 20+6 fordi scanningsdamen sagde at det var for tidligt at scanne hjertet og ansigtet ordentligt, hun forsikrede mig om at det hun kunne se så fint ud, men at det var for tidligt at scanne hjertet ordentligt... Nu er jeg jo bare mega nervøs.. Kram
Dorthe1986 skriver: Jeg var selv til md da jeg var 20+0, og jeg kom også afsted en ekstra gang og det var også for at tjekke hjertet. Ikke for det var for tidligt, men fordi min lille dreng ikke gad ligge som hun syntes ;-) og alt var som det skulle være :-)
Jeg var selv til md da jeg var 20+0, og jeg kom også afsted en ekstra gang og det var også for at tjekke hjertet. Ikke for det var for tidligt, men fordi min lille dreng ikke gad ligge som hun syntes ;-) og alt var som det skulle være :-)
Jeg var afsted 19+1 og skal afsted igen 21+1 fordi faren er født med en hjertefejl, så de vil gerne lige se en ekstra gang. Umiddelbart var der dog ikke noget at se, fik vi at vide første gang
Tror bestemt ikke, du skal være nervøs
Findusinde skriver: Åh det var godt at høre, tror også det var lidt fordi at tøsen derinde var lidt for urolig, og jeg har lidt for meget på sidebenene, så måske det kan have noget med det at gøre..
Åh det var godt at høre, tror også det var lidt fordi at tøsen derinde var lidt for urolig, og jeg har lidt for meget på sidebenene, så måske det kan have noget med det at gøre..
Det prøvede jeg i begge mine graviditeter
I min første graviditet var det noget af en sur madamme der scannede mig til MD. Hun kunne intet se fordi jeg havde lidt ekstra delle på maven, for jeg var for stor Hun sendte mig videre til en ny MD, kun for Bellas hjerte. Jeg var dødnervøs, men det hele så fint ud
Her 2. gang var jeg også til hjertescanning. Men det var mere en scanning kun for hjertet - man får en ekstra scanning kun til hjertet når man har diabetes, og han fejler heller ikke noget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128