Jeg er så glad altså.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. januar 2014

Anonym trådstarter

Jeg er anonym da jeg ikke vil vise hvem jeg er endnu.
Jeg er gravid og er 6+0 idag, synes bare alle mine veninder spørg mig om jeg vil med i byen og drikke. Og. Det kan jeg jo ikke, men utrolig at de først spørg om det når jeg ikke ikke. De ved jo heller ikke at jeg er gravid som vi er glad for jeg er ...synes jeg kan se flere og flere som kommer til scanning allerede nu ? Hvorfor det ?! Er det noget man skal ? Hjælp piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg er gravid og er 6+0 idag, synes bare alle mine veninder spørg mig om jeg vil med i byen og drikke. Og. Det kan jeg jo ikke, men utrolig at de først spørg om det når jeg ikke ikke. De ved jo heller ikke at jeg er gravid som vi er glad for jeg er ...synes jeg kan se flere og flere som kommer til scanning allerede nu ? Hvorfor det ?! Er det noget man skal ? Hjælp piger

Dem der er i behandling tilbydes trygheds scanning 7+.

Men er ret sikker på du kan købe dig til en trygheds scanning :O)))

Anmeld

31. januar 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

De normale skanninger er i uge 12 ca. og igen i uge 20.

nogle får så trygheds skanninger, fordi de enden bløder, har meget ondt eller lignende.

Anmeld

31. januar 2014

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Anonym skriver:

Og nå ja...

KÆMPE TILLYKKE

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Dem der er i behandling tilbydes trygheds scanning 7+.

Men er ret sikker på du kan købe dig til en trygheds scanning :O)))

Okay så kan jeg bedre forstå det tænkte nok det først var i uge 12

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

De normale skanninger er i uge 12 ca. og igen i uge 20.

nogle får så trygheds skanninger, fordi de enden bløder, har meget ondt eller lignende.

Okay jeg har ikke nogle af delene så jeg venter nok til jeg er i uge 12

Anmeld

31. januar 2014

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Og nå ja...

KÆMPE TILLYKKE

Tak er sååååååå glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.