Tunge piercing..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

BigHope13

MortilMogL skriver:

Har overvejet i seks år nu - ja, jeg er pivet!!

gør det meget ondt? Hvordan forgård det?

hvor læge gør det ondt?

Synes slet ikke det gjorde ondt at få den lavet.
De sætter en tang på tungen som de presser sammen og så hiver de tungen ud. Det strammer lidt men gør ikke rigtig ondt, så stikker de en kanyle igennem og derefter staven .
Jeg havde efterfølgende ingen smerte, men spiste godt med sodavandsis og spiste flydende da det er meget akavet med sådan en lang staven i munden i starten, men så snart den bliver skiftet til en alm længde så går det meget nemmere.
Man bliver bare så afhængig af at have den, måtte desværre have min ud under min fødsel og hullet var groet sammen da jeg kom op fra operation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Loa

MortilMogL skriver:

Hvordan lyder det?? Iiiih! Haha.. Jeg har endda født fire børn

Det var bare sådan en lidt knasende agtig lyd. Mega klamt. Og så tror jeg det er frygten for at det gør naller der også spiller ind... Men decideret ondt, gør det ikke

Jeps men det er det gode ved fødsler, man husker ikke smerten....

Anmeld

31. januar 2014

AnonymMor

MortilMogL skriver:

hvor læge gør det ondt?

jeg fik min som 16 årig ( har den dog ikke mere ) og jeg synes ikke der gjorde ondt af få den lavet.. det ar bare lige et lille "prik" og så er den i.. 

men desværre så hævede min ekstremt meget så jeg kunne intet spise i den første uge ca.. og da jeg kom ind til pierceren og skulle have skiftet 2 cm staven ud med en normal efter en uges tid fik jeg besked på at gå hjem igen og have den på 2 cm i, i en uge til da min tunge fortsat var hævet  

men den var kun øm i den første uge heldigvis  

Anmeld

31. januar 2014

twinny

MortilMogL skriver:

Vil så gerne ... 

Gør det ondt bagefter?

Nu vil jeg ikke lyve.

Ja, det gør det. Der skal spises IS,IS, IS og flydende ting. Den er hævet og du har svært ved at synke, men det er kun slemt dagen efter.

Sådan var det i hvert fald med mig og dem jeg kender der har fået den lavet.

Anmeld

31. januar 2014

Bertris

synes ikke det gjorde ondt, men savlen var ubehagelig! min tunge hævede næsten ikke, og var kun øm et døgns tid

Anmeld

31. januar 2014

AnthonsMor

MortilMogL skriver:

hvor læge gør det ondt?

Du får sat en tang på tungen, der bliver klemt hårdt, stukket en kanyle igennem og piercingen sættes i og BUM slut.. Det værste jeg husker var faktisk, da den tang blev fjernet.. Det er som om den lige bedøver lidt, fordi den trykker så hårdt.. Men synes ikke det gjorde synderligt ondt.. Det kan godt sammenlignes med at få skudt huller i ørene, synes jeg

Det hæver meget op, og det er ømt i nogle dage, hos nogen længere.. Jeg havde "ondt" i 4 dage og var hævet i lidt over en uge

Undgå rygning, drikke af sugerør eller andet hvor du skal suge Det er ikke skide godt og det gør hamrende ondt at drikke af sugerør f.eks.

Anmeld

31. januar 2014

MomInTheMaking

MortilMogL skriver:

hvor læge gør det ondt?

Nu er det 13 år siden jeg fik min (og jeg tog den ud for 5 år siden) jeg fik noget lettere lokalt bedøvende på dengang og jeg synes ikke smerten var slem. Men lyden er klam. Det har jeg så synes ved alle de piercinger jeg har fået lavet (2 i næse, 4 i læbe, 1 øjenbryn, 1 tunge og 12 i ørene) den værste var for mig i øjenbrynet og da jeg fik lavet to i læben på samme tid (snakebite). 

jeg synes ved dem alle sammen at det var ugerne efter hvor hævelsen skulle forscinde og det skulle hele der var værst. 

Anmeld

31. januar 2014

MorT3Banditter

MortilMogL skriver:

hvor læge gør det ondt?

Det gør ikke ondt. Det kan selvfølgelig mærkes at der bliver stukket noget igennem men det gør ikke ondt. Bagefter hæver den selvfølgelig op og er hævet i nogle dage. Jeg kunne spise normalt igen efter 3 dage.

Jeg turde heller ikke at få min lavet men min veninde ''tvang'' mig der hen og jeg fik den lavet og har elsket den lige siden. Især fordi den veninde nu desværre ikke er iblandt os mere så det er et evigt minde om hende

Bare få det gjort, så er det overstået

Anmeld

31. januar 2014

Kamilla-m

Loa skriver:

Det var bare sådan en lidt knasende agtig lyd. Mega klamt. Og så tror jeg det er frygten for at det gør naller der også spiller ind... Men decideret ondt, gør det ikke

Jeps men det er det gode ved fødsler, man husker ikke smerten....

har bare den tanke om hvor obdt det gør at bide sig i tungEn :/

Anmeld

31. januar 2014

Kamilla-m

MorT2Snart3 skriver:

Det gør ikke ondt. Det kan selvfølgelig mærkes at der bliver stukket noget igennem men det gør ikke ondt. Bagefter hæver den selvfølgelig op og er hævet i nogle dage. Jeg kunne spise normalt igen efter 3 dage.

Jeg turde heller ikke at få min lavet men min veninde ''tvang'' mig der hen og jeg fik den lavet og har elsket den lige siden. Især fordi den veninde nu desværre ikke er iblandt os mere så det er et evigt minde om hende

Bare få det gjort, så er det overstået

Har bare den ide der Med det gør lige så ondt som at bide sig i tungen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.