Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha, jeg ved ikke om det kan være snart, jeg har virkelig mange jag ned i skeden ( sorry for detaljer) og så har jeg virkelig ondt i underlivet, og maven bliver meget hård..
Kan det mon være tegn??
Jeg er 40+1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen der ved noget??
Michelle21 skriver: Puha, jeg ved ikke om det kan være snart, jeg har virkelig mange jag ned i skeden ( sorry for detaljer) og så har jeg virkelig ondt i underlivet, og maven bliver meget hård.. Kan det mon være tegn?? Jeg er 40+1
dola skriver: jeps tror det er gode tegn, men kan også bare være pluk...
jeps tror det er gode tegn, men kan også bare være pluk...
Mine plukveer har aldrig gjort ondt
Fik jeg også dagen inden jeg fødte min søn... krydser fingre for at det er snart
Frederikke80 skriver: Fik jeg også dagen inden jeg fødte min søn... krydser fingre for at det er snart
Tak, det håber jeg inderligt
SDD skriver: Jeg er selv gravid for første gang, så kan ikke sige dig om hvordan og hvorledes.Men jeg krydser at hvad der krydses kan og håber at du snart har dit guld i armene
Jeg er selv gravid for første gang, så kan ikke sige dig om hvordan og hvorledes.Men jeg krydser at hvad der krydses kan og håber at du snart har dit guld i armene
Mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128