bryllupsmenu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

885 visninger
6 svar
2 synes godt om
31. januar 2014

Chraz

Hej piger.

Vi skal jo giftes her til Juli og er virkelig gået igang med planlægningen. Men jeg er en smule blank omkring ideer til maden. Har i nogle gode ideer jeg kan bruge som inspiration?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Mum33

Skal I selv lave den? - og hvor mange og hvad er budget? 

Anmeld

31. januar 2014

Chraz

Abemor skriver:

Skal I selv lave den? - og hvor mange og hvad er budget? 

Det skal holdes på vandrehjem så der er en madmor til at lave maden. Vi bliver ca 50 og hele vores bryllupsbudegt er på ca 21000

Havde tænkt på noget suppe af en art til forret og kagen laver jeg selv. Men hovedretten synes jeg er svær

Anmeld

31. januar 2014

dola

Chraz skriver:

Det skal holdes på vandrehjem så der er en madmor til at lave maden. Vi bliver ca 50 og hele vores bryllupsbudegt er på ca 21000

Havde tænkt på noget suppe af en art til forret og kagen laver jeg selv. Men hovedretten synes jeg er svær

hejsa.

Altså det er lidt svært når man ikke ved helt hvad i er til i familien, altså om det mest er gammel dansk mad eller det godt må få et etnisk islet.!??

Forret: Tarteletter eller lakseroulade(fik en sidst jeg var til bryllup hvor det var laks med laksefyld <3 ) eller sådan en butterdejs fiskeanretning.

Kartoffelroulade med noget oksekød(hvad der kan findes i tilbud) og tilhørende brun sovs eller kongespisen helstegt pattegris!!
tilbehør: bønner i bacon, halve bagte tomater, peberfrugter i strimler med timian, brocolisalat(den med brokoli), couscoussalat (tomat, ananas, feta, agurk) smørdampede gulerødder, bønnesalat (grønne bønner tomat feta løg, balsamico) salat bar.!?!?

Håber noget kunne bruges,

Anmeld

31. januar 2014

Chraz

dola skriver:

hejsa.

Altså det er lidt svært når man ikke ved helt hvad i er til i familien, altså om det mest er gammel dansk mad eller det godt må få et etnisk islet.!??

Forret: Tarteletter eller lakseroulade(fik en sidst jeg var til bryllup hvor det var laks med laksefyld <3 ) eller sådan en butterdejs fiskeanretning.

Kartoffelroulade med noget oksekød(hvad der kan findes i tilbud) og tilhørende brun sovs eller kongespisen helstegt pattegris!!
tilbehør: bønner i bacon, halve bagte tomater, peberfrugter i strimler med timian, brocolisalat(den med brokoli), couscoussalat (tomat, ananas, feta, agurk) smørdampede gulerødder, bønnesalat (grønne bønner tomat feta løg, balsamico) salat bar.!?!?

Håber noget kunne bruges,

Mange tak for de gode ideer Jeg tænker at det måske skal være noget oksefilet med noget kartoffelværk og eventuelt en rødvinssovs af en art. Kan man godt det?

Anmeld

31. januar 2014

dola

Chraz skriver:

Mange tak for de gode ideer Jeg tænker at det måske skal være noget oksefilet med noget kartoffelværk og eventuelt en rødvinssovs af en art. Kan man godt det?

Griner lav det i weekenden og se om det smager godt..

Kartoffelrouladen kan anbefales den kan endda laves dagen før og skæres i skiver på dagen og så bare varmes i ovnen..

Anmeld

11. februar 2014

Nolle

Helt stagt svin eller lam. Så kommer jeg grene og spiser rester  

og din drømmekage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.