Utålmodig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
2 svar
0 synes godt om
31. januar 2014

Lrm

Ih, jeg er godt træt af at blive ved med at blide efter min udskrabning den 8 jan. jeg vil bare så gerne igang med at prøve at blive gravid igen, men det er jo lidt svært når jeg stadig bløder!

Er der andre her inde der har blødt i 3-4 uger efter en udskrabning. I lørdags havde jeg stadig en positiv test Pga htg ikke var ude af kroppen!

skal siges jeg har været til læge idag, og hvis jeg bløder på onsdag skal jeg trækkes på sygehuset! Har også fået målt mit htg idag, og venter på svar på mandag. Håber jeg får af vide det er ude af kroppen. 

Er bare så utålmodig!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

Lrm

Lrm skriver:

Ih, jeg er godt træt af at blive ved med at blide efter min udskrabning den 8 jan. jeg vil bare så gerne igang med at prøve at blive gravid igen, men det er jo lidt svært når jeg stadig bløder!

Er der andre her inde der har blødt i 3-4 uger efter en udskrabning. I lørdags havde jeg stadig en positiv test Pga htg ikke var ude af kroppen!

skal siges jeg har været til læge idag, og hvis jeg bløder på onsdag skal jeg trækkes på sygehuset! Har også fået målt mit htg idag, og venter på svar på mandag. Håber jeg får af vide det er ude af kroppen. 

Er bare så utålmodig!  

Sorry taste fejl! Håber i forstår alligevel .)

Anmeld

31. januar 2014

Lrm

Lrm skriver:

Er bare så utålmodig!  

Har for sjovt prøvet at ta en test til! Den er stadig positiv dog ikke så positiv som for en uge siden! Så den falder da! Ser det ud til. Selvom den stadig er meget positiv.. 

Desuden er det nu mærkeligt at tage en graviditetstest og ønske den er negativ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.