Hvilke sko til denne kjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

M (:

Ayasmor skriver:

I stiv tilstand plejer det at gå meget godt for hende (kunne simpelthen ikke lade være)

Men de ville passe fantastisk til kjolen, som du i øvrigt ser hammer godt ud i!!!!!! Jeg tænkte også umiddelbart guld sko

Hvor er du streng  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

BigHope13

emmagirl skriver:

Jeg har brug for noget inspiration til hvilke sko jeg kan tage på til denne kjole, når jeg skal til min søsters bryllup i april Det må helst ikke være aaalt for høje sko, da min kæreste i forvejen er lidt lavere end mig. 

Hjælp, please  

Sikke en lækker kjole til dig synes også klart nogle guld sko ville være flotte til

Anmeld

30. januar 2014

tarkoflen

emmagirl skriver:

Jeg har brug for noget inspiration til hvilke sko jeg kan tage på til denne kjole, når jeg skal til min søsters bryllup i april Det må helst ikke være aaalt for høje sko, da min kæreste i forvejen er lidt lavere end mig. 

Hjælp, please  

Virkelig flot kjole! Må man spørge hvor den er fra?

Jeg tror jeg ville vælge en mellemhøj stilet i en af de farver pailletterne er i, eller en sart pink ala de ballerinaer der var en der linkede til. Jeg ville dog altid vælge noget med bare en lille hæl til sådan en smuk kjole

Anmeld

31. januar 2014

mommy1991

tarkoflen skriver:

Virkelig flot kjole! Må man spørge hvor den er fra?

Jeg tror jeg ville vælge en mellemhøj stilet i en af de farver pailletterne er i, eller en sart pink ala de ballerinaer der var en der linkede til. Jeg ville dog altid vælge noget med bare en lille hæl til sådan en smuk kjole

Den er fra Frk. Fie i Randers, det er af mærket Terani. 

Ja, jeg tænker også a t der skal være lidt hæl, ellers ser det mærkeligt ud

Anmeld

31. januar 2014

mommy1991

Nihell skriver:

Hvor er den kjole bare flot! Hvor er den fra? :-)

Jeg synes et par flotte ballerina sko i en neutral farve/glimmer ville være super flotte. Du kan også tage nogle på med lidt hæl ;-)

Den er fra Frk. Fie i Randers og er af mærket Terani. 

Ja, der skal vidst lidt hæl på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.